20 Nisan 2016

Amway Ancestry Parfüm..

Bahar gelince ağır parfümlerimin hepsini kaldırdım, daha hafif, daha çiçeksi kokulara döndüm. Şimdi tam da mevsime göre notalarında turunçgiller, yasemin, incir çiçeği, bergamot, gül, şeftali bulunan Amway Ancestry Parfüm den bahsedeceğim.
Amway Ancestry Parfüm
Üst notaları oldukça çiçeksi olmasına rağmen alt notalarında da en sevdiğim sandal ağacı, amber ve vanilya bulunan Ancestry Parfüm benim için  tam sevdiğim kokuları birleştiren bir karışım olmuş.

Amway Ancestry Parfüm

İçindekilere göz atmak isterseniz bakabilirsiniz. 


Amway Ancestry Parfüm

Amway'in büyün kozmetik ürünlerinde kullandığı zarif tasarımları bu parfümün şişesinde de kendini gösteriyor. Sade ve köşeli hatlara sahip şişe aynı zamanda yanımda taşıyabileceğim kadar da küçük. 
Kokusunu çok beğendiğim parfüm benim tenimde 2-3 saat kadar kalıcılığını koruyor, daha sonra tazeliyorum.  İlk sürdüğümde hem tenimde hem de kıyafetimde mis gibi çiçek kokuyor, daha sonra tende azalıp kayboluyor ama kıyafet mesela atkı, fular gibi bir şeye sıkmışsam onu günlerce koklayabiliyorum.

Yaz için sizin favori parfümünüz nedir, önerilerinizi alabilirim.
Sevgiler..

38 yorum:

  1. Parfümlerde aradığım iki özellik ağır kokusu olmaması ve kalıcı olması. Markayı ilk kez görüyorum ve içerdiği çiçek karışımı çok ilgimi çekti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @valarmorghulis evet sandal ağacı ve vanilya benim de favorilerim :-))

      Sil
  2. Yaz aylarında sadece gece dışarı çıkacaksam parfüm kullanıyorum. Güneş alerjimden dolayı çok yoğun güneş koruyucu kullandığım için zaten daha fazla kokuya tahammülüm olmuyor :( En fazla çok hafif vücut spreyleri kullanabiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blana o zaman sevebileceğin body mistlerle ilgili de birkaç yazı koyayım değil mi :-)))

      Sil
    2. Çok memnun olurum valla :)) Ne güzel olur :))

      Sil
  3. Bak yine canım parfüm çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik hahaha benim de göz koyduğum canımın çektiği 3-5 parfüm var hala :-)))

      Sil
  4. Hic denemedim cnm ama yaz ayları için güzel durabilir

    YanıtlaSil
  5. Bir zamanları Avon WİNK Edt. vardı. Benim parfümüm ❤ sonra kaldırıldı :( o gün bu gündür hala kokusu ona benzer bir parfüm arar dururum ben :) bulamadığım için de hep başka parfümler alırım ama onları da severek kullanmam :( Bilirmisin canım sen Avon Wink'i ?
    Amway'ın parfümlerini hiç denemedim, acaba Wink'e yakın bir kokusu varmıdır parfümlerinin arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen hiç hatılamıyorum avondan çok nadir parfüm kullandım ben aynı notaları yakalayacağın bir parfüm bakabilirsin ama...

      Sil
    2. Cevap için teşekkür ederim :) aynı notalarda olanı bir bulabilsem :))

      Sil
    3. @açelyadamdelen umarım bulursun..

      Sil
  6. Bende çok beğendim ve zevkle kullanıyorum. Geçen gün bir müşterim bile kokusuna bayıldı ve adının ne olduğunu sordu. Ben farkında değildim ama kalıcılığı da oldukça yüksek. Sabah sıkmama rağmen akşam olduğunda bile koku etkisini hissettiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elmaskoçan çok sevindim ben kendim almadığım için koku geçti sanıyorum belki de kalıyordur tabi...

      Sil
  7. çok merak ettim şu sıralar her çeşit parfüme takmış durumdayım ama yaz kış avon perceive güzel gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi avonun parfümleri bende kalıcı olmadığı için 1-2 tane kullanıp bıraktım :-(

      Sil
  8. Çiçek kokuları yaza ayrı bur yakışıyor 😊

    YanıtlaSil
  9. Türkiyeye döndüğümde kullanmayı düşünüyorum,bakalım bende etkisi ne olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar dene canım umarım seversin :-))

      Sil
  10. Niyeyse hep amwaya bir mesafeli kalmşım, merak ettim kokusunu! sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş ben de daha önce hep temizlik ürünü kullanmışım kozmetik kullanmam sayılıdır..

      Sil
  11. Yaz için bende hafif kokuları seviyorum.

    YanıtlaSil
  12. Yaa aslında benimde sevdiğim kokuları barındırıyormuş. Biara bakmalıyım :)
    Ben yazın en çok VS Amber Romance body mistini kullanıyorum. Hem hafif hemde bence yaz gibi kokuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider mistleri ben de çok severim yaz için :-))

      Sil
  13. Bende bayıldım bu kokuya. Biraz daha kalıcı olsa süper harika olurdu. Bundan sonra bu koku hep hayatımda olacak gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kadriye değil mi kokuyu ben de sevdim gerçekten ...

      Sil
  14. kokusu hafif ve kalıcı olan parfümler tam benlik parfüm kokusu ağır oldumu bende baş ağrısı bile yapıyor :)
    ama parfümsüz de olmuyor canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esmanur kesinlikle öyle bir kadın için en önemli detaylardan biri de parfümüdür bence..

      Sil
  15. Çok haklısınız, yazın daha hafif ve çiçek dolu kokular güzel,denemek lazım bu güzel kokuyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef kesinlikle yaz kokularına daha güzel:-))

      Sil
  16. Benim yaz parfümüm Roberto cavalli Aqua. Fresh bir koku. Hem hafif hemde kalıcı. Amway kokularını daha önce denemiştim ama çok kalıcı gelmemişti bana. Bu kokusunu da umarım ilerde deneme fırsatım olur. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @maktajdeneyimleri RC'nin o kokusunu da çok severim :-)) bu sene elimdeki 1-2 tane parfüm biterse Marc Jacops Daisy almayı düşünüyorum teşekkürler canım ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...