7 Ekim 2015

#renginibul Etkinliğinde Bloggerlar Buluştu.

Cumartesi günü şahane bir etkinliğe katıldım. Uzun uzun yazmak istiyorum çünkü herşeye çok emek verilmişti ve özenle hazırlanmıştı.

Feronya Hotel

Önce etkinlik mekanımıza bakalım. Taksim Meydanına bir sokak ötede ve her yerden ulaşımı çok kolay Feronya Hotel'de oldu etkinlik. -2. katta bir toplantı salonu hatta galiba tüm kat bize ayrılmıştı ve bunun için Sn.Yasemin Akın'a teşekkür ediyorum. Çok rahat ettik sayesinde. Etkinliğin normal bitiş saati olan 18.00'den sonra biz hala oturmuş bahçede kahve içiyorduk, öyle yani.

#renginibul

Etkinliğin ismi #renginibul olunca herşey rengarenk hazırlanmıştı. Masa, balonlar, tüller hep ruhumuzdaki renkleri temsil etti. Buna ek olarak Stabilo ve #Monami tarafından yollanan rengarenk kalemler de bizi bekliyordu. Instagram hesabımda da yazmıştım kozmetikten sonra en sevdiğim ve en çok alışveriş yaptığım ürün grubu kırtasiyedir. Her yıl yılbaşında ve okullar açılırken ciddi bir alışveriş de ben yaparım sanki okula başlayacak gibi, bu renkli kalemler çok iyi geldiler ..

#renginibul

Aramızda olan firmalar hemen oracıkta denememiz için güzel ürünlerinden oluşan örnekler getirmişti. Uzun süredir alışveriş yaptığım ve ilk Sigma fırçalarımı aldığım Kozmela bize hem mineral makyaj markası Young Blood hem de uygun fiyatlı Essence ürünlerinden oluşan örnekler getirmişti. 

#renginibul

Sevgili makeupbygizemakgunes maharetini konuşturdu ve düzenlenen workshop kapsamında zorbeanne' ye hemen  oracıkta güzel bir makyaj yapıverdi . Yine ülkemizde yeni markalardan biri ve tamamen organik Zao Organics'de güzel ürünlerinden oluşan bir stand açmıştı ve Gizem'cim o ürünleri de kullanarak başka bir arkadaşımıza makyaj yaptı. Bu makyajların yapım aşamalarını çok yakında vlog olarak da görebileceksiniz. Gizem'i uzun zamandır tanıyorum ve takip ediyorum. Kendisi hem güzel hem de çok kabiliyetli ancak ilk defa yüz yüze karşılaştık ve tanışma fırsatımız oldu, inanın resimleri kendisine haksızlık eden kişilerden biri, inanılmaz tatlı ve sıcak kanlı bir insan ve tanıştığıma  çok mutlu oldum.

#renginibul

Bütün hediyeler içinde en çok sevdiklerim el emeği olanlardır. Bu sefer gerçekten bizi çok şaşırtan ve mutlu eden bir hediye vardı masada üstelik sevgili Ümmühan bu güzel el boyaması bardakları taa Ankara'dan taşıyıp getirmiş.. Ona da koca bir teşekkür gidiyor buradan. Bu güzel bardakları tasarlayan ve hazırlayan @10yuzbinbaloncuk a ise daha büyük bir teşekkür gidiyor..
Ayrıca yine el emeği, kalp şeklinde ve rengarenk güzel kurabiyelerimiz de sevgili Müzeyyen Şahin'e ait, eline sağlık teşekkür ederiz.

#renginibul

Ve işte günün mimarları, sevgili arkadaşlarım, muhteşem ortiler Buket ve Ebru, bugün için çok çalıştılar çok emek verdiler ve hatta hasta oldular. Ellerine sağlık diyorum, emekleri için çok teşekkür ediyorum. Bizi o kadar güzel ağırladılar ki, güzel bir gün geçirttiler ve elimiz kolumuz dolu evimize yolladılar. Tabi hepsinden öte güzel arkadaşlıkları ile mutluluk verdiler.


#renginibul

Bunlar da bizim kankiler; Nesrin, ben, Elif ve Filiz :-)))

#renginibul

Bu güzel ve çok lezzetli pasta için de Seda Alçin'e teşekkür ediyoruz.


#renginibul

Etkinliğe katılan bütün blogger arkadaşlarım toplu halde, şahane gözlüklerimiz de eyetrendsetter  dan, kesinlikle çok güzel güneş gözlükleri var, aksesuar olarak gözlüğe meraklıysanız bakmanızı öneririm.

Evet bir güzel etkinlik günü de bu şekilde bitti. Etkinliğin tamamını #renginibul ve #rengini_bul etiketleri ile instagramdan takip edebilir ayrıca Buket'in etkinlikle ilgili ilk videosunu da buradan izleyebilirsiniz. Fotoğrafların bazıları Buket'in çocukluk arkadaşı  Simin'e ait, kendisi zaten harika bir doğum fotoğrafçısı, o gün hiç durmadan dinlenmeden poz poz fotoğraf çekti, çok nefis kareler yakalamış hepsini zaman içinde instagramda göreceksiniz, kendisine teşekkür ediyorum.  Detaylı bir hatta iki sponsor yazısı da önümüzdeki günlerde gelecek tabi.
Sevgiler..

37 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın canım, geldiğiniz için biz teşekkür ederiz, her şey sizinle güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buketboydaş tekrar elinize sağlık Buketcim çok sevgiler :-)))

      Sil
    2. Keşke ben de sizinle olabilseydim <3

      Sil
    3. @siriyaşam ah canım keşke İstanbul'da olsan sen :-(((

      Sil
  2. Ne güzel bir etkinlikmiş, renkler güzeldir zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet hele de bizim gibi bol renkli insanlar olunca :-)))

      Sil
  3. Gözlüklü hallerinize ba-yıl-dım. Henüz amatörce blog yazıyorum ama ileride umarım Eskişehir veya Ankara'da böyle etkinliklere katılacak deneyime ulaşırım, blogger arkadaşlarım olsa fena mı olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @boyanbayan mutlaka olacaktır zaman içinde yavaş yavaş oluyor :-)) teşekkür ederiz..:-))

      Sil
  4. Ya bloggerlar buluşması deyince aslında daha farklı bir şey umarak girdim.
    Ne diye soracak olursanız.
    Halkın adamları nerde? Niye hiç erkek blogger yok.
    Niye gelen bloggerlere makyaj yapılmış. Sadece moda ile uğraşan blogger buluşması mı bu?
    Yani biraz kadınlar günü gibi olmuş. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @1deliningünlükleri halkın adamı derken?? moda değil kozmetik bloggerları ve herkesin ilgi alanı kozmetik olunca böyle olması normal bizim için..

      Sil
  5. İrem ablacım nasıl güzel anlatmışsın nasıl güzel yazmışsın okurken çok duygulandım iyi ki geldin iyi ki bizlerle birlikteydin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hayatımakyajla canım benim herşey çok güzeldi tekrar elinize sağlık hem Buket'in hem de senin öpüyorum :-))) çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  6. Çok güzel anlatmışsın bir daha yaşamış gibi oldum. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdünyam sağol Duygucum ben de yazarken herşeyi tekrar hatırladım :-)))

      Sil
  7. Çok güzeldi gerçekten canım ellerine sağlık yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  8. çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şahikacivelek evet kesinlikle öyle oldu :-))

      Sil
  9. Her şey çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  10. iremcim süper bir gündü, fotoğraflarımıza bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet harikaydı bence de çok güzel bir gün geçirdik :-))

      Sil
  11. hepiniz etkinliğe ayrı bir renk katmışsınız süper görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir etkinlik olmuş rengarenk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevimaşkanası evet renkler harikaydı :-))

      Sil
  13. Gerçekten güzel bir etkinlik olmuş, adına yakışan. Bu organizasyon için Buket ve Ebru'yu tebrik ediyorum. Senin de güzel ifadelerin var olsun, sıcacık anlatmışsın günü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı çok teşekkürler canım :-))katıldığım bütün etkinlikleri sıcacık yaşadığım için hepsini de öyle yazmaya çalışıyorum o duygu hissediliyorsa en mutlu bana..:-))

      Sil
  14. Boyle bir etkinliğe kalem gonderen marketingcinin eli opulur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil :-))) aynen nasıl mutlu olduk anlatamam...

      Sil
  15. ne güzel anlatmışsın canım güzel geçen günümüzü tekrar tekrar hatırladım sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümmühançelikel teşekkürler canım çok keyifli bir gün oldu unutmak mümkün olmayacak kolay kolay :-)))

      Sil
  16. Çok keyifli,unutulmaz bir gündü bence de.Bizi böyle bir organizasyonda biraraya getirdikleri için ne kadar teşekkür etsek az...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet bence de harika bir gün ve organizasyon oldu canım :-))

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet süperdi gerçekten..:-))

      Sil
  18. Merhaba Audrey;) blogger Bazaar'ın 15 Kasım'da yapılacak etkinliğinden haberin vardır diye düşünüyorum ben bu etkinlikten yola çıkarak editöryel tarzda yazı yazan bloggerların etkinliğini araştırırken nette senin bu yazına rastladim ve görür görmezde hatırladım seni, geçenlerde benim blogda "Geleceğe Dönüş" filmiyle ilgili yazdım yazıya yorum yazmıştın :) bu tarz blog etkinlikleri olduğunda iletişimde olursak sevinirim sevgiyle kal...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...