18 Haziran 2014

PRS Kozmetik İnceleme 1..

Burada bahsettiğim #mybkevent etkinliğinde Cosmo Home tarafından yollanan ve TR'ye yeni girecek olan bir markadan bahsedeceğim şimdi, o nedenle ürünlerini de ilk deneyenlerden olduk, bu nedenle Ezgi'ye ve Cosmo Home'a teşekkür ediyoruz tabi.
Etkinlik için hepimize neredeyse tam takım makyaj ürünleri yollamışlar, tabi hemen kullanmaya denemeye başladım. Şimdi sırası ile bütün ürünlerini inceleyip, tanıtacağım. Öncelikle Cosmo Home hakkında bilgi vereyim. Eskiden İstanbul'da Watsons, Gratis gibi büyük drugstore mağazaları yoktu, sadece Cosmo Home vardı ve neredeyse bütün alışverişimizi oradan yapardık. Sonra diğer mağazalar açıldıkça Cosmo Home'a daha seyrek uğrar olduk. Tabi bunda mağazaların sınırlı sayıda olmasının da etkisi vardı. Şimdi yavaş yavaş sanırım onlar da mağaza sayısını arttırıp, ürünlerini çeşitlendiriyorlar. Artık yolum düştükçe bakmadan geçmeyeceğim mağazalardan olma yolunda ilerliyorlar.

Önce rujuna bakalım, ilk denediğim ürünü bu oldu. Numarası LS-08, krem yapıda ve içinde argan yağı varmış. Ayrıca üzerinde Türkiye'de üretildiğini okuyorum. Ürünler Procsin'e ait, kozmetik alanında yeni olmalarına rağmen, cilt bakımında pek çok ürünü varmış. Özellikle incelediğimde şu ürünü çok merak ettim. 

Ruja gelirsek, yapısı kremsi ve pigmentli bir ruj, çok değişik meyveli/karamelli sakız gibi bir kokusu var, ben sevdim ama koku konusunda hassassanız hoşlanmayabilirsiniz. Nem vermesi bana göre orta seviyede ve krem yapısından dolayı dudakta varlığını unutturmayan bir ruj. Kalıcılığı bir şey yemeden 2 saat kadar devam ediyor. Daha sonra ben zaten tazeliyorum. 

Dudağımda duruşu bu şekilde. Biraz daha yoğunlaştırılabilir.

En ilgimi çeken ve beni şaşırtan ürünlerinden biri de maskarası oldu. Öncelikle fırçasını çok beğendim, hem alt hem de üst kirpiği kavraması oldukça iyi. Ancak ben hiç bu kadar kuru yapıda bir maskara kullanmamıştım. Maskarayı ilk kullandığımda gerçekten renk verip vermediğine hiç emin olamadım, yapısı o kadar kuru çünkü. Bunun iyi yanı sürerken bulaştırma ihtimali hiç yok, 2. hatta 3. katta bile topaklanma ve gün içinde akma ihtimali de yok. 

Bu kadar kuruluğa rağmen verdiği rengi ve uzunluğu beğendim. Tek tek ayırdı, 3 kat sürdüm ve en ufak bir topaklanma görülmüyor. Bu kadar kuru bir maskara baz olarak da şahane olabilir diye düşünüyorum. Bunu örneğin 2 kat sürüp, daha sonra dolgunluk özelliği olan bir maskara ile üzerine bir kat geçilirse şahane duracaktır. Üç kat sürmeme rağmen hiç maskara sürmemişim gibi kirpiklerimi tek tek hissedebiliyorum.

Beni şaşırtan bir diğer ürün de göz kalemi oldu, normalde siyah göz kalemi insanı değilim. Hele o yumuşak siyah kalemler gün içinde akarsa bildiğin pandaya dönerim. O nedenle normal zaman için kalem tercihim kahve tonlarıdır. Bu kalemi de çok umudum olmadan sürdüm ama beni gerçekten şaşırttı. Öncelikle rengi simsiyah, hiç grilik yok, waterproof, çift fazlı temizleyici ile gayet kolay temizleniyor. 

Beni şaşırtan smudge proof olmamasına ve gayette yumuşacık olmasına rağmen sabahtan iş günü sonuna kadar hiç bozulmadan kalması oldu. Ayrıca bir süre sonra da sabitleniyor, çünkü ilk sürdüğüm gün gözümü hemen açınca göz kapağımda iz yapmıştı ama ertesi gün o hataya düşmeden daha dikkatli davrandım ve bir dakika içinde sabitlendi ve bir daha göz kapağımda bulaşma çizgisi görmedim.

Ürünler normal satışa çıktığı anda kalemin değişik renklerini de almayı düşünüyorum. Tabi bu durumda fiyat konusunda da bilgi veremiyorum. Ama Cosmo Home'da satışa çıktığında inceleyecek ve detaylı bilgi vereceğim. Ayrıca 2. yazı ile de pudra, allık ve 4'lü far paletini anlatacağım.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Aaa ben de cok merak ettim markayiii :) kalemleri ise ayri merak ettim. Goz kalemi kullanan biri degilim ama kahverebgi goz kalemleri cok kurtarici olabiliyor :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. evet aynen bence de öyle, marka gelir gelmez kahverengi kalemi varsa alacağım zaten :-)

      Sil
  2. ilk kez duydum bu markayı buraya gelsin de denemek lazım:) rimeli ilginc geldi bana,gulegule kullan canım:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus.. evet çok değişik bir rimel o bu ara baz olarak kullanıyorum süper oldu :-)) teşekkürler :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...