20 Temmuz 2012

Günün ojesi..

Günaydın.. Bugün daha önce de sürdüğüm Pastel'in 97 numaralı ojesini sürüp, üzerine de Gabrini Diamond serisi D63 numaralı oje ile süslemeler yaptım. Süslemeler dediğim de şimdilik sadece çizgi çekme aşamasında tabiki. Bu çizgileri de Essence'den aldığım tırnak çizgi çekme fırçası ile yaptım. 







 Eh biraz biçimsiz ama fena da olmadı bence..


İşte bu ince fırça da Essence'den aldığım ince tırnak çizgileri için kullanılan fırça..Tam bir tırnak süsleme fırça seti almak istiyorum ama tatilden döndükten sonra artık.

Yine işim acele olduğu için ojelerimi sürüp hemen FlorMar'ın bu süper kurutucu spreyini sıktım. Son derece faydalı bir ürün, 1 dakika içinde tırnaklarım buz gibi olup kurumuştu. Bu 400 ml'lik kutuyu ben ilk çıktığında tanıtım fiyatı 8 TL.den almıştım. Kullan kullan bitmiyor.

Bugün mümkün olduğu kadar çok yazı girmeye çalışacağım, çünkü yarın senelik izine yani tatile çıkıyorum. 6 Ağustos'a kadar tatildeyim ve telefondan veya IPad'den sadece oje yazısı girmeye çalışacağım. Diğer yazılar dönüşümü bekleyecek. 
Sevgiler..



18 Temmuz 2012

Yves Rocher Alışverişim..

Geçenlerde sevgili ojemrujumrimelimin blogunda yazdığı Yves Rocher Coulers Nature rujların ne kadar güzel olduğunu okumuştum. onda olan 01 numaralı pembe renkdi. Rujların matlığı ve kalıcığı hoşuma gittiği için hafta sonu gidip alayım diye konuşurken, o gün indirimin son gini olduğunu hatırlattı bana. Ben de hemen Yves Rocher internet sayfasından istediklerimi alıverdim. Yanlız kargonun gelmesi biraz uzun sürdü tam 1 hafta bu konuda çok hoşnut olduğumu söyleyemeyeceğim çünkü pek çok firma neredeyse ertesi gün kargoyu yolluyorlar. Bu bakımdan bir daha mağazadan alışveriş yapacağım diyebilirim. Sayfada 2 adet ruj beğenmiştim, onların yanına çok methini duyduğum Sexy Pulp maskarayı da ekleyiverdim. 75 TL.'yi geçtiğim için kargo ücreti alınmadı ve 3 ürüne de bir adet spor çantası hediye geldi. 

 Yves Rocher ürün kataloğu..

 05 ve 07 numaralı rujlar..  Dudakta hafif mat yapıda ama rahatsızlık vermeden çok kalıcı olmasa da iyi bir süre kalıyorlar.



 05 numara..


 07 numara..

İşte daha önce niye denemedim dediğim Sexy Pulp maskara.. Dün biraz denemiştim ama bugün ilk defa olarak sürdüm, kirpiklerimi hem uzattı, hem ayırdı hem de hafifçe dolgunluk verdi. Fiyatı da promosyonlu olarak 35.90 TL. Fiyat/performans açısından oldukça iyi olduğunu söyleyebilirim. Sanırım birkaç tane çok sevdiğim maskaram hariç diğerleriyle vedalaşma zamanım geldi.

İşte bu da hediye çantam. Seyahate giderken, sporda, hafta sonu kullanabileceğim bir çantaymış beğendim.

Yves Rocher indirimi sona erdi ama bu Sexy Pulp'da hala promosyon var, mağazalara gidip deneyebilirsiniz. Ayrıca Yves Rocher ürünleri hakkında diğer yazılarımı da blogda bulabilirsiniz.
Sevgiler..

Purederm Botanical Choice Oxygen Bubble Mask.. Blueberry..

Dün yaptığım çamur maskesinden bahsedince yine hafta sonu yaptığım başka bir maskeden de bahsetmemek olmazdı. Bu poşet maskeleri neredeyse her Gratis veya Watsons alışverişimde ikişer, üçer alıyorum ve bir köşede bekliyorlar. Hafta sonu bunu bulunca hadi dedim yapayım. Maske iki kullanımlık yani akıllı bir şekilde poşeti ikiye bölmüşler, böylece artan kısmın kuruma tehlikesi ortadan kalkmış. Tek poşetlik maskeler yerine böyle ikiye bölünmüş poşet maskeler almak daha akıllıca zaten. Maske köpük temizleyiciler gibi önce yüzünüzde beyaz bir sabun izi bıraktıktan sonra pıss diye görünmez oluyor. Ciltte gerginlik yaratmadan kendi kendine kuruyor. Çıkarma işi zaten çok kolay ılık su ile iki yıkamada gidiyor ve cildi parlak ve temizlenmiş olarak bırakıyor. 


 Maske fırçam.. Poşetin içinden bu fırçayla alıp, rahatça sürebiliyorum.


Derinlemesine temizleme yapan maskenin içinde yaban mersini ve yeşil çay özleri varmış. Temizleme işini gayet iyi yaptığı bir gerçek. Bu maskenin bir de rasberry yani böğürtlenlisi var. Onu da en kısa zamanda deneyip, yazacağım. Ne yazıkki tam olarak nereden aldığımı hatırlamıyorum. Sanırım Gratis'di, gidince tekrar bakacağım, fiyatı da 2-3 TL. gibi diye hatırlıyorum. 
Sevgiler..

Günün Ojesi Rimmel London 460 Limealicious..

Günaydın.. Bugün FlorMar'ın Pretty ojeleri ile devam ederim demiştim ama dolapta gözüme bir anda bu oje çarptı ve dün akşam da dışarı çıkacağım için ojelerimin acil kurumaya ihtiyacı  vardı. O nedenle 60 sn. içinde kurur iddiasında olan Rimmel London'ın bu harika lime yeşilini seçtim. Oje gerçekten de düz fırçası ile kolayca sürülüyor, 2 katta kapatıyor ve 1 dk. içinde de neredeyse tamamen kuruyor. O bakımdan çok memnun kaldım, her yere sürülmesine rağmen bir bozulma da olmadı. Şimdi görsellere bakalım..







Rimmel London ojelerin fiyatı sanırım 4-5 TL. gibi birşeydi. Ama 8 ml.'lik miktarı, kolay sürülüp kurumasıyla bu fiyatın karşılığını verdiğini söyleyebilirim.
Sevgiler..

Çamur Maskesi yaptım..

Dün Lila Kutu'dan çıkan C-Land Aqua Pure çamur maskesini görünce hadi dedim bekleyeceğine yapayım şunu da nasıl birşey göreyim. Çünkü böyle sonra kullanırım diye beklemeye aldıkça kullanılmadan bekliyorlar bir köşede. Maskenin poşetini açtım ve böyle çamur maskelerini, kil maskelerini sürmek için ayırdığım fırçamla güzelce yüzüme, boynuma, dekolte bölgesine ve hatta ellerime de sürdüm. Aslında poşetin içindeki miktar iki kullanmalık olabilir. Ama bir kısmını sonra kullanmak için ayırsam biliyorum ki içindeki ürün kuruyacak ve kullanılmaz hale gelecek. O nedenle hepsini sürdüm gitti.

 Maskenin içinde ölü deniz mineralleri varmış, herhalde faydalıdır diye düşünüyorum. Ürünün 1 paketi 5 TL. imiş.

 İşte ele sürünce bu hali alıyor, yüzümde tamamen kuruyup kaskatı bir hal aldı, ama yıkanınca hemen çıkıyor, yıkandıktan sonra cildimde sanki hafif bir rahatlama, yumuşama oluştu.
Madem bakımdan gittik bir de daha önce yine kutulardan birinden gelen şu feci kokulu ama çok faydalı olduğu söylenen ozonlu bakım kremini de sürdüm. Tabi bu krem öyle yoğun ki yatana kadar cildim emmedi bile kremi. Ancak fazlasını mendille alıp da yatabildim. Ama faydası olmuş olacakki bugün cildim yağlı yağlı parlamıyor ve hafifçe de gerginlik var gibi geldi bana. Bu poşetlerden daha 3 tane var elimde, düzenli kullanayım bari de en azından 2-3 günde bir, işe yarasın.

En son olarak da madem ozondan gittik, yine kutulardan gelen Live Ozon el kremini sürdüm ellerime ve bütün koluma da hatta. Bu ürünün de kokusu çok iyi sayılmaz ama elimde yapış yapışlık yapmadan güzelce yumuşattı. O da içindeki zeytinyağından olsa gerek.

Poşet denemelerinin en kötü yanı ürünü bie seferde kullanıp, bitirmek zorunda olmamız, yoksa kuruyup gidiyor. Halbuki genelde en az iki kullanımlık miktar oluyor içlerinde, kullanayım bitsin diye fazla fazla sürüyorum her seferinde. Kalan miktar saklanamayacak kadar az ama sürmeye devam edemeyecek kadar da fazla oluyor, buna bir çare bulsam iyi olacak.
Sevgiler..

Temmuz ayı Lila Kutusu geldi...

Bu ay gelen Lila Kutu yine tartışmalara neden oldu, özellikle de gelen Chris Farrel markası ile. Lila kutu daha birkaç gün önceden allık-ruj-maskaraların  yetişmediği ve bu nedenle de ruj ve göz kalemi seçeneklerinden birinin yollandığına dair bir mail atmıştı. Gelen rujun orijinal fiyatı 73 TL. imiş, daha önce hiç duymadığım bir markanın bu kadar pahalı olması beni şaşırttı açıkçası. Gelen renk de herkesin seveceği bir renk değil. Bir kere çok açık renk, ben ancak dudak bazı veya parlatıcı falan olarak kullanabilirim. 

 Ürünler toplu halde..

 Clarins celülit kremi ve kırışık karşıtı 50 SPF güneş kremi.

 Kan şekeri kontrol eden bitkisel çay.


 Deodorant mendil ve akne karşıtı temizleme jeli ve kremi.

 Ölü deniz mineralli çamur maskesi.

 Lifting etkili gece kremi.



Chris Farrell ruj. Renk parlak bir turuncu-kahve-sarı gibi, dudakda da fena durmadı ama herkese aynı renk gitmemiş sanırım.

Bu kutuda en beğendiğim ürün tabiki Clarins selülit karşıtı krem oldu. Hatta hemen akşam denedim. Aslında bu selülit kremlerinin faydasına inanmıyorum ama krem cildimde hafif bir yanma ve mentol serinliği etkisi oluşturdu. Bu etki genelde kremin işe yaradığını gösterir der cilt bakım uzmanları, tam karar verebilmek için birkaç gün daha denemem gerekiyor. Neyseki ürün güzel bir miktarda gelmiş, tam karar vermek mümkün olacak. Guinot kremi de hemen kullanmaya başladım. Yoğun yapıda ama fazla yağlı olmayan bir krem, sıcağa rağmen akma yapmadı. Akne karşıtı temizleyici jel ve kremi oğluma deneteceğim, benim işime yaramaz. Çayı da arkadaşıma vereceğim ben bu bitkisel onun sapı bunun kökü çaylarını içmiyorum, içemiyorum. Çamur maskesini ise hemen yaptım dün gece ayrı bir yazıda anlatacağım çünkü peşinden de bir sürü ürün deneyip kendime kür uyguladım. Sonuç olarak Lila Kutu geçen aya göre iyi geldi bana umarım bozmadan giderler artık.
Sevgiler..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...