sim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
sim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Ocak 2017

H&M Shimmer Drops Likit Aydınlatıcı..

Bugün anlatacağım ürünü hiç kullanışlı olmamasına rağmen o kadar sevdim ki yazıya eklediğim bir sürü fotodan da anlayacaksınız zaten. Evet bugünkü konumuz H&M'in yılbaşı için çıkarttığı Shimmer drops ve bendekinin adı Precious Peach, bir de gümüş ve altın versiyonları vardı ama onları alamadım artık. Ne yazık ki yılbaşı içi sınırlı üretimmiş bunlar ve fiyatı da 19.99 TL.

Likit aydınlatıcı

29 Mart 2013

Günün Ojesi Essence Grey To Be Here..

Günaydın. Bugün hava düne göre düzeldi, güneş açtı ben de Essence'in içinde minik, pembe ışıltıları olan gri ojesinin üzerine kutu simlerim ile süsleme yaptım.

Gün ışığı-gölge..

Bu minik kutudaki simleri ne zaman nereden aldım hatırlamıyorum, belki alışverişlerimden birinden hediye gelmiştir. Her zamanki gibi bir kutuya koymuş ve unutmuşum. Ama bulduğum iyi oldu, hemen bir deneme yaptım. Önce Grey to be Here'i tek kat sürdüm, o kuruyunca ikinci katı sürüp, her tırnakta hiç beklemeden simleri ıslak ojenin üzerine uyguladım. İyice kuruyunca da minik bir fırça ile fazlalıkları temizledim. 

Gün ışığı- güneş..

Yakından görünüş..Normal simli ojeler gibi pütür pütür oldu, topcoat sürmeme rağmen tırnaktaki o pütürlük gitmedi. Ama gece kesinlikle dökülme yapmadı. Yapı ve görünüş olarak biraz Liquid Sand tarzını anımsattı bana. Belki de o tarz ojelerden almama gerek kalmaz.

Hafta sonu havanın daha da güzelleşeceği bilgisi geldi. Bundan sonra ışıl ışıl ojelerle devam edeceğimizi umuyorum.
Sevgiler..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...