eğlence etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
eğlence etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

17 Temmuz 2013

Kiehls Blogger Etkinliği..

Ay başından beri beklediğimiz Kiehls ürünlerini inceleme ve mıncıklama etkinliğimiz nihayet pazartesi günü gerçekleşti. O kadar çok anlatmak istediğim şey var, o kadar güzel şeyler gördüm ki nereden başlasam bilemiyorum. 

Öncelikle bizi karşılayan Mr. Kiehls.. Kiehls mağazalarının dizaynı genel olarak aynı, küçük ama çok düzenli. Nişantaşı City's içindeki mağaza açılan en son mağazaları, ben genelde cadde ve Buyaka mağazalarını ziyaret ediyorum.

1851 yılında yerel bir eczane olarak kurulmuş ve bugünlere kadar gelmiş.

Hemen karşımızda mağaza müşterilerinin favori 10 ürünü yer alıyor.

Tabi favori deyince herkesin merak ettiği 28 günde cildi toparlayan, ışıltı veren consantre serumları midnight recovery serumu ilk sıraya koyuyorum ben. Elimdeki deneme boyu biter bitmez yenisini almaya koşuyorum hemen. Bu ürün gece 23.00'den sabaha kadar çalışarak cildi yeniliyormuş.

Hemen sonra derinlemesine temizlik yapan ve gözenekleri sıkıştıran bir maske olan Rare Earth Deep Pore Cleansing Mask var. İçinde Amazon Beyaz kili olan bu maske cildi derinlemesine temizliyor.

3. sırada ise Kiehls'in çok beğenilen BB kremi var. Kremi denemek imkanı bulduk ancak cildim normal ten rengimden 3 ton falan koyu şu anda ve henüz tatil bitmedi. O nedenle yaz bitip, cildimin normal tona gelmesini bekleyeceğim bu güzelleri almak için.

Yine de renkleri sizin için çektim. Fair en açık ton olanı ve hepsi de pembe alt tonlu BB kremler. 
O akşam BB kremi alan ve etkinlikle beraber BB krem hakkında ilk izlenimlerini yazan İnci'nin yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Ben buluşmaya 20-25 dk. kadar erken gittim. Tabi hemen cilt analizim cilt bakım uzmanı tarafından yapıldı ve  tam da düşündüğüm gibi T bölgesi normalden yağlıya dönük ve yanak bölgesi de normalden kuruya dönük çıktı. Hep söylüyorum da ne biçim ciltse bu. Bu analizin sonucu ve benim de cildimden beklentilerim neticesinde  kullanmam gereken ürünler bir reçete halinde çıkarıldı.

Midnight Recovery Concentrate ki derhal alacağım.
Rosa Arctica Eye
Rare Earth Deep pore Daily Cleanser
Rare Earth Pore Refining Tonic
Ultra facial Oil-Free Lotion
Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque
Overnight Biological Peeling ki kendisini oracıkta almadığımı da çok pişmanım. Bu maske aslında ilk 10 içinde birinci sırada olur çünkü gece bir tabaka halinde sürülen ve ovuşturulup yüze yedirilmeyen bu krem sabah su ile temizleniyor ve cildi ölü derilerden arındırıyormuş. 
Bu arada bu cilt analizi kesinlikle sadece bize özgü bir şey değil, orada bulunduğumuz süre içinde kapıdan giren herkese uygulandı ve biliyorsunuz tester konusunda da çok çok cömertler, daha da cömert olacağız diyorlar.

Deneme boylarının dolu olduğu bu güzel çanta da etkinliğin sonunda hediye edildi. İçindeki duş jeli ve bir örnek vücut losyonundan vanillla-cedarwood kokulusunu iki gündür kullanıyorum. Sabah sürüp çıktığımda akşama kadar koku hala kollarımda oluyor. Çok yoğun bir krem, çok az bir kısmı da bütün bacağa yetiyor neredeyse. 

Ayrıca reçetelerimize yazılan bazı ürünlerin deneme veya seyahat boyları da denememiz için verildi. Bunları üstünkörü geçmek istemiyorum, kullandıkça hepsini ayrı yazılar halinde yazacağım. 

Sol en başta krem şeklinde deodorant, hiç kullanmadım böyle bir ürün benim için de değişik olacak.

Bunlar da erkekler için özel olarak üretilen traş kremi, traş sonrası kremi ve oil-free nemlendirici ki ben bile hayran kaldım. Denemesi için kocama verdim bakalım unutmazsa deneyecek.

Ev sahibimiz Çağatay Bey bize ürünler hakkında bilgi verirken.. Gerek Çağatay Bey, gerekse de cilt bakım uzmanlarımız markayı çok seviyor ve çok da bilgililer. 

Kiehls müşterilerine 28 gün içinde memnun kalmadıkları ürünün de değişimi garantisini veriyor. Bunu hangi firma yapabiliyor ki?

Sevgili Serap Janet Hanım ile BB kremi denerken.

İstek listemde bir de bu var bahsetmeden geçmeyeyim. Hassas ciltlerin bile rahatça kullanabileceği ve SPF 50 içeren bir günlük bakım kremi. Yapısı çok ince ve güzel. Alınacaklar listemde bu da var.

Ve gecenin en tatlı sürprizi de Çağatay Bey'in bizim için hazırlattığı muhteşem cupcake oldu. Öbür blogger arkadaşlarım ne der bilmem ama ben çok lezzetli buldum. 

Bu güzel Kiehls turunda beraber olduğumuz blogger arkadaşları da tanıyalım hemen, kendilerinin yazılarını da göreceksiniz muhtemelen. Öncelikle tatlı Şebnem, ilk defa tanıştığım İnci ve Aylin ve hepinizin de mutlaka tanıdığı Serap la beraberdik. Serap ve Şebnem ile önceden tanışıyordum ama Aylin ve İnci ile ilk defa karşılaşıyoruz. Çok güzel bir akşamı çok güzel insanlarla geçirdik, umarım bu tür buluşmalar sık sık olur. Kiehls ekibine ve Çağatay Bey'e ayrıca buluşmayı organize ettiği için de Aylin'e çok teşekkürler..
Ayrıca Kiehls'in internet sitesi de var ve online satış da çok yakında başlayacakmış  www.kiehls.com.tr şeklinde olacak, durum güncellemeleri için Kiehls'i facebookdan da takibe almayı unutmayın.
Sevgiler.




25 Mart 2013

2013 Güzellik ve Bakım Fuarı Macerası..

Bir önceki yazımda pazar günü sevgili Derya ile 2013 Güzellik ve Bakım Fuarı'na gittiğimizden bahsetmiştim. Aslında gitmeye tam olarak cumartesi günü konuşup karar verdik ve pazar günü saat 12.00'de yollara düştük. Ortaköy'de yemek yedikten sonra fuar merkezine gelip, kendimizi direk Tanaçan Kozmetik standına attık. Öncelikle ilgilerinden dolayı Ekin Hanım'a ve Selim Bey'e teşekkür ediyorum. Ekin Hanım bütün Holo ve Avant Garden koleksiyonunu tek tek tırnaklarımda deneyip, hoşlanıp hoşlanmadığımı sordu. En son olarak da Avant Garden koleksiyonunudan en çok  hoşlandığım oje olan  Snap My Dragon tırnaklarıma sürüldü. Daha sonra da Selim Bey oje standlarından tek tek istediğim ojeleri bulup seçmeme yardımcı oldu.

Davetiyemiz..

 Tanaçan Kozmetik Standı..

İşte en sevdiğimiz koleksiyonlar..


Rengarenk ojeler 8-13 TL. arası idi. Bu kadar çok ojeyi bir arada görmek tam bir bayram oluyor. Ama tuhaf bir durum ortaya çıktı, selim bey'le oje seçerken elim sürekli bende olan ojelere gidiyor, daha sonra fark ediyorum ki aynı ojeyi seçmişim. Alışkanlık olsa gerek, neyse kısa sürede birbirinden güzel 6 oje seçtim.

Burada Holo koleksiyonu denemelerimiz. Söylemeden duramayacağım  Holo koleksiyonunu OMG kadar başarılı bulmadım, sağ altta  OMG koleksiyonundan Tanaçan Kozmetik elinde kalan tek oje LOL görülüyor.

Bu arada Tanaçan sadece China Glaze getirmiyor biliyorsunuz. Yukarıda görülen callus eliminator, yani nasır-topuk temizleyici solüsyonu denedim ve çok başarılı buldum. Cuticle Eliminator de son derece başarılı. Ayrıca bütün vücuda kullanılabilen ve çok hafif taneciklerden oluşan peeling kremlerini de çok sevdim. Bu peeling-krem ayrıca da çok güzel kokuyor.

China Glaze ojelere ve Tanaçan Kozmetik'in getirdiği pek çok güzel ürüne buradan ulaşabilirsiniz. Bu arada Seche Vite topcoat almadığım için, daha doğrusu almayı unuttuğum için de çok pişman olduğumu belirtmeliyim, çünkü  gerek ojeyi hemen kurutması gerekse de ojenin parlaklığını koruması açısından kendisi harika bir topcoat., neyse artık bir sonraki ziyarette unutmam umarım. Aldığım güzel ojeleri de görmek için takipte kalın lütfen..
Sevgiler..

31 Ekim 2012

I am back baby..

Günaydın ve evet geri döndüm. Uzun bayram tatilinden sonra dün de iş yerinin dışında görevli olmam nedeni ile yazı yazamayınca ayrılık bir gün daha sürdü. Ama artık ara ara yine iş yerinin dışında görevli olacağın günler dışında ful burada olacağım. Hemen bayram ojelerinden başlayalım. Tabi tek tek değil de toplu bir tanıtım olacak bu sefer. Hemen resimleri görelim.





Yanlız işin kötü yanı ojeler şu anda yanımda olmadığı için hiçbirinin ne adı ne de numarası aklımda, akşam bakıp yarına isimlerle beraber yazıyı yenileyeceğim. Ama şimdilik bayramda sürdüğüm ojeler bunlar, bir tane daha var ama o ojeyi çok sevdiğim için ayrı bir yazı yazmayı düşündüm onun için. Şimdi günün ojesi ve diğer yazılarla devam edeceğim.
Sevgiler..

22 Ekim 2012

Cumartesi alışverişi ve yeni arkadaşım..

Yeni arkadaş deyince daha önceden hiç tanımadığım biri sanmayın. Uzun süredir blogunu severek, ilgiyle takip ettiğim bir blogger arkadaşımla yüz yüze görüşme fırsatımız oldu sadece. Konuşmalarımızda birbirimize çok yakın olduğumuz ortaya çıkınca sevgili Balgözlükız ile geçtiğimiz hafta sonu Bağdat Caddesi'nde buluşmaya karar verdik ve bence harika bir karar vermişiz. Güzelce oturup, kahvaltılarımızı yapıp, kahvelerimizi de içtikten sonra kendimizi gezmeye ve mağaza dolaşmaya verdik. Ben tek başıma da gezip dolanmayı severim ama yanımda hele de benim hoşuma giden şeylerden hoşlanan biri olunca daha da zevkli oluyor mağazalarda dolanmak. Bu hafta sonu çok vaktimiz olmadığı için az dolanabildik ama umarım yakın gelecekte böyle buluşmaları tekrarlama imkanı olur.
Bu buluşma vesilesi ile ufak tefek bir şeyler de aldım tabi ki, hemen onları da görelim.

 Mac'dan Uninterrupted tekli far. Rengi mat ve açık bir kahve ve pigmentasyonu çok iyi. Hiç düşünmeden aldım fiyatı 63 TL. 

Hafta sonu Koton'da yeni sezon takılarda 3 al 2 öde kampanyası vardı, öyle olunca dayanamayıp alıyorum tabi.. Üstteki yılanlı bileklik, halka küpe ve alt resimdeki kravat şeklindeki kolye Koton'dan. Sol alttaki yılan şeklindeki kulak süsü de Şaşkınbakkal Takışık'dan, Burası ben görmeyeli çok pahalı olmuş ama bu süsü çok beğendiğim için aldım artık, fiyatı 15 TL. Halka küpeler ise her zaman taktığım, favori küpe modelimdir, her beğendiğimi alırım o nedenle. Yılanlı bileklik normalde çok ince olan ve bütün kelepçe şeklindeki bilekliklerin bol geldiği bileğime tam oturdu, o nedenle aldım onu da.

Bu kolyeyi de düz t-shirtler ile kullanmayı düşünüyorum. Muhtemelen bayram kombinlerimde de yer alır.

İşte bir buluşma ve alışveriş günümüz de böyle geçti, keşke herkes birbirine yakın otursa da sık sık görüşebilsek.
Sevgiler..

27 Haziran 2012

Alışveriş Cini ile Nili Silver Takı Partisi..

Günaydın.. Dün akşam Kadiköy Moda'da Alışveriş Cini tarafından düzenlenerek organize edilen Nili Silver takı partisine gittim. Öncelikle benim erken çıkmak zorunda kalmama rağmen çok güzel bir parti düzenledikleri için hem ev sahibemiz Nili Silver'ın sahibesi ve tasarımcısı Elif Hanım'a hem de Alışveriş Cini'ne çok teşekkürler. Mekan Moda'da eski Kadıköy Kız Lisesi yeni adı ile İstanbul Kadıköy Lisesi'nin tam karşısında muhteşem manzaralı bir çatı katıydı.


Öncelikle manzaramız şöyle birşeydi.. 

İşte benim muhteşem ötesi okulum.. Hiiç değişmemiş o günden beri..

Elif Hanım ve Alışveriş Cini takı partisine davetli herkesi kapıda karşılayıp hemen güzel ikramlarda bulundular.


İşte ikramlarımız..

Tabi ortaya kurulan ve birbirinden güzel takılardan oluşan takı masasından da bahsetmeden geçemeyeceğim. Takıların hepsi Elif Hanım'ın kendi tasarımı ve hepsi de süper. Hem kalite hem de dizayn olarak çok beğendim. Yanlız benim şöyle bir sorunum var, artık evimde takılarımı ve kozmetik malzemelerimi koyacak yer kalmamaya başladı, öyleki bir önceki hafta falan ne aldığımı, neyi kullandığımı unutmaya başladım. O nedenle çok istememe rağmen (hele bir tasma kolyeler vardı ki çok beğendim.) bir şey almadan çıkmayı başardım ki bu benim için büyük başarıdır.

İşte muhteşem takı masası. Tasma kolyeler ortada görülüyor.

 Bileklikler.. Ne güzel sunulmuş buna da bayıldım..

İşte muhteşem yüzükler. Yüzük deyince durup düşüneceksin bi kere..

Burada da bir tasma kolye görülüyor.

3 yüzüğü de çok sevdim, dayanamayıp alırım da ilerde ben bunları..

İşte partiden genel bir manzara.. Soldaki Elif Hanım.

Elif Hanım tasarımlarını eylül ayından itibaren online satışa sunacak, tabi ben takipdeyim site açılır açılmaz size de haber vereceğim. Bu değişik takıları çok seveceğinize eminim. Şimdilik biraz ekstra bilgi edinmek isterseniz buraya alabilirim sizi.
Tabi çok zarif oldukları için gelenlere de minik birer hediye de vermeyi ihmal etmediler. Benim hediyem de çok tatlı, doğal taşlı bir kolye, ne yazık ki sormama rağmen taşın adını unuttum, halbuki çok da güzel bir addı. Neyse sonra öğrenirim diyorum.


İşte cici kolyem..

Bizi ağırlayan ve çok da güzel bilgiler veren Elif Hanıma bir kere daha teşekkür ediyorum. Takipdeyim, görüşmek üzere..
Sevgiler..


7 Mayıs 2012

Ada Kaçamağı..

Cumartesi günü Heybeliada'da yeni ev alan bir ardaşımızın daveti üzerine adaya geçtik. Daha önce de kız kıza vakit geçirmenin keyfinden  bahsetmiştim. Bu sefer cumadan aldığımız daveti hiç vakit kaybetmeden değerlendirerek, cumartesi günü adaya gittik. Erken bir saatte geçtiğimiz için böyle geniş güzel bir kahvaltı yapalım istemiştik ve ona göre de masamızı donattıktan sonra 3-4 saat rahatça masa başında keyif yaptık. Tabi bol bol dedikodunun yanı sıra aramızda yaptığımız anlaşma gereği artık kullanmadığımız veya sıkıldığımız takı, makyaj malzemesi gibi malzemelerimizi de değiş tokuş yaptık. Bu mal değişimi ile bana gelen ürünleri daha sonra tanıtacağım. Şimdi sadece adaya gelip giderken görmüş olduğum güzellikleri size de göstermek istiyorum.

Büyükada Vapur İskelesi..

Büyükada'dan görünüş..

 Büyükada arkasında Heybeliada..

Heybeliada Vapur İskelesi..

Heybeliada Deniz Harp Okulu..

O canım denizin kirliliği de olmasa herşey mükemmel olacak adalarda ve Marmara denizinde. İnsanlar biraz dikkat etseler etraflarına o güzel denizi ve doğayı nasıl kirlettiklerini görecekler ama herkes malesef kendi derdi ve eğlencesine düşmüş vaziyette..






Akşam üzeri Bostancı'ya dönüşden gün batımı manzaraları..



Ve günün sonunda Bostancı'da bira keyfi..

Böyle güzel günlerin hepimizin hayatında sık sık tekrarlanması dileği ile..
Sevgiler..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...