3 Mart 2021

Dermatech Yıkama Jeli incelemesi.

Bugün #cildinegöreseç kuşağında kısa süre önce Dermatech Kozmetik tarafından yollanan aloe vera içeren yıkama jelini inceleyeceğiz. Aslında tabi bir de 30 SPF anti spot kremi var ama bu krem hakkında ben bir ön bilgi vereceğim bu yazıda. Hemen bakalım nasılmış bu yeni yıkama jeli.



Yıkama jeli karma ve yağlı ciltler ve akneli ciltler için benim cildim de yağlıya dönük karma biliyorsunuz ama akneye meyilli değilim. Yani özel değişik bir ürün falan kullanmazsam pek akne sorunu yaşamıyorum. Ama içeriğinin tam da akneli ciltlere uygun olduğunu söyleyebilirim. 


Anti spot kremi ise bu yazıda değerlendiremiyorum çünkü ancak 2-3 defa kullanabildim. Yoğun niacinamide ve zinc oksit içerikleri ile hem oluşmuş lekeler ile savaşırken hem de yeni lekelerin oluşmasına engel olmayı vaat ediyor. Ben de bu konuda daha başarılı olacaktır diye düşünüyorum. 
Yapısı oldukça yoğun ama denediğim seferlerde yüzümde hiç beyaz iz bırakmadı kolay emildi diyeceğim ama o yoğunluk kendini gösteriyor bir süre cilt yağlı değil ama hafif parlak görünüyor. Ama üzerine makyaj uygulamakta hiç sıkıntı yaşamadım. Kremi Nisan Mayıs aylarında tam olarak deneyip yazıyı güncellerim artık. 


Biz gelelim yıkama jeline, içeriğinde tabi aloe vera olması hassas ciltlerin de kullanmasına uygun olduğunu gösteriyor. 


İçeriğinde ayrıca renk açıcı özelliği ile bilinen çinko oksit ve ciltteki nem bariyerini koruyan  niacinamide  bulunuyor. Ben jelin hafif yapısını sevdim. Cildimi kurutmadan güzel temizliyor. 
Ben bu ara jeli sabah ve akşam olarak iki defa kullanıyorum. normalde sabah ayrı akşam ayrı jel kullanırım özelliğine göre ama bu jel beni hem akşam temizleme hem de sabah cildimi nemli bırakıp krem ve makyaja hazırlama açısından memnun etti. 
Herhangi bir sivilce veya akne problemim olmadığı için bu konudaki performansını değerlendiremiyorum ama. 


Ben tabi yıkama jelini sabah ve akşam Foreo Luna 3 mini ile beraber kullanıyorum. Hem gözeneklerim temizleniyor hem de cildime masaj oluyor. 

Bakalım Dermatech yıkama jelinin Nilgün ve Gül'ün ciltlerindeki performansı nasılmış. Benim bütün #birürünüçyorum yazılarım için de tıklayabilirsiniz.
Sevgiler..




 

14 yorum:

  1. Senin de beğenmene sevindim İremciğim. Aslında senin cilt tipine daha uygun ama beni de mutlu etti. Bakalım leke kremi nasıl etki edecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily leke kremini beğendim aslında yapı olarak iyi ama biraz daha güneşli günlerde deneyeyim diyorum..

      Sil
  2. Kuru ve hassas cildimle çok iyi anlaştı bu jel. Bence tüm ciltler rahat kullanabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet hafif ve güzel bir ürün ..

      Sil
  3. Hiç denemedim ama merak ettim teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. oooo tişkirler bu bilgi için, sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. @pembedünyam cildine uyarsa süper :-))

      Sil
  6. ben leke kremi yorumlarını bekliyorum sabırsızlıkla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara onu da kullanıyorum bakalım yazacağım..

      Sil
  7. Oğluma uygun olur aslında ergen no 2 evde 😬

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet ben de oğluma kullandırtmaya çalışıyorum da tembel :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...