6 Aralık 2019

Kasım Alışverişleri..

Bitenlerden sonra klasik olarak sıra geldi Kasım ayı alışverişlerine. Aralık ayı benim doğum günü ayım ayrıca black friday'de vardı, o nedenle bu iki ay alışveriş listem baya bir kalabalık olacak gibi geliyor bana. Ayrıca bir de bu ay  yılbaşı ve yılbaşı indirimleri var alacaklarımdan hiç sorumlu değilim o yüzden.  Hemen bakalım bu ay neler neler almışım. 


Toplu olarak bakalım hemen, tabi bunlar parti parti çekildiği için arada tekrarlar veya eksikler olabilir. Çoğunu black friday indiriminden aldım.



Öncelikle Watsons alışverişimi göstereyim. Bu maskeleri denemek istiyordum ama  tanesi 16 TL. olunca indirime girmesini bekledim Black Friday'de %50 indirim olunca hemen iki tane aldım. 
Revlon Candid serisinin uzun zamandır peşindeydim, uzun uğraşlardan sonra indirimli olarak aldım.  Detaylı olarak yazacağım.
Biliyorsunuz Make up Revolution Türkiye'de Sebile Ölmez ile bir işbirliği yaparak 2 adet makyaj paleti ve likit ruj çıkardı. Lansmana Watsons bizi çağırmadı ama paletlerden night 2 night yani gece olanı çok beğendim ben. Ayrıca bir Türk işbirliğini de desteklemek gerekir diye düşünüyorum, o nedenle paleti zaten uzun zamandır istediğim makeuprevolutionxcarmimua paleti de yanına katarak %40 indirimle aldım. Bunların da detaylı yazıları gelecek tabi.



Gratis Black Friday alışverişim, neyse ki minimumda tutmayı başardım. Zaten Gratis beni bu sefer çok hayal kırıklığına uğrattı. Zaten çok kayda değer bir indirim de olmadığını düşünüyorum. 
Cecile fondöteni tamamen seriyi tamamlayıp bütün vegan ürünlerini yazmış olayım diye aldım. 
Pastel'in minik aydınlatıcısı  şirinlik kontenjanından alındı. Hiç bir şekilde kalıcılığı yok, sürdüğüm anda kayboluyor. Bakalım biraz daha değişik kullanma şekilleri deneyeceğim tabi. Bee Beauty mendilleri fırça temizlemek için alıyorum. Nascita fırçalar hakkında çok da iyi düşünmüyorum. Bunu da şekli güzel diye aldım. 




Alışverişimin en tatlı kısmı tabi ki Kiko'dan yapılandı. Yine de Black Friday için 6 al 3 öde yerine 4 al 2 öde ya da direk %30 falan olsaydı çok daha iyi olurdu. Bu şekilde kimse hesabı tutturup çok bir şey alamamıştır bence. Ben de aldıklarım birbirini tutsun diye yüksek fiyatlı ürünler seçince çok fazla tuttu ve kasada hepsini bırakıp sadece paleti aldım. Ruju da önceden almıştım zaten. İndirimsiz aldığım halde bana daha uyguna geldiler.


Sephora'dan bu minik stik maskeleri aldım. Aslında bir de Black Friday alışverişim var ayrıca ama o sonradan geldiği için henüz foto çekemedim. Bu arada bu stik maskeleri çok beğendim. Çok pratikler, fiyatları da uygun. 



Rossmann'dan indirime giren bu serum bazı ve Watsons'dan da 7 TL.'ye Essence'in çok isteğim şu farını aldım. Farın rengi bir harika, bulursanız sakın kaçırmayın. 


Yine bir indirimden Loreal'in son çıkan maskarası bambi eyes'ı aldım. Bütün Loreal maskaraları denemek istiyorum ama genel olarak da fikrim Maybelline maskaraların çok daha iyi olduğu yönünde. 



Son olarak da Eveshop indiriminde Real Techniques'in bu yeni süngerlerinden aldım. Şimdilik oldukça memnunum kendisinden. Umarım kuruyup parça parça olmaz. Bu arada bu sünger size bir şey hatırlatıyor mu acaba??

Aslında dediğim gibi bir Sephora alışverişim daha var, yani aldıklarımın hepsi bu kadar değil. Yazıyı daha sonra güncellemeye çalışacağım ama olmazsa onları Aralık alışverişlerine eklerim artık. Evet ne düşünüyorsunuz? En merak ettikleriniz neler, hemen yorum olarak yazın konuşalım.
Sevgiler..




20 yorum:

  1. Güle güle kullanın 😊 merak ettiğim ürünler var beklerim inceleme yorumlarınızı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @camdandüşler teşekkürler :-)) evet hepsini yazacağım tabi...

      Sil
  2. Hepsini güle güle kullanın Sebile',nin Day 2 Day paletini merak ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam o da güzel ama gerek yok dedim artık benzer renklerim var diye..teşekkürler:)

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan :)
    Zevklisin, renklerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun, nice senelere. Sephora ürününe şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir doğum günüm aralıkta :-) teşekkür ederim :-)

      Sil
  5. Pastel'in bu likit aydınlatıcısını bir ara ne çok öven vardı. Pek işe yarar görünmüyor anladığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan bunlar hiç kalıcı değil belki kuru ciltlerde daha iyi durur .. övülen yeni çıkardığı dikdörtgen ambalajdaki ürünler onlar daha iyi..ç

      Sil
  6. maşallah maşallah hem doğum günü hem yılbaşı pamuk eller cebeee hihihi :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel şeyler almışsın. Ben bu sene fazlaca gezince indirimlere pek yaklaşmadım. Sebile'nin paletlerinde aklım kaldı tabii ki.. bir başka indirimde inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily bence geceyi yılbaşı indiriminde al gitsin aklında kalacağına :-))

      Sil
  8. Doğum günün kutlu olsun cnm 😍 hepsini güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  9. çok güzel şeyler almıssın canım iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yaseminkokulubirhayat çok teşekkürler canım .-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...