4 Mayıs 2018

Nisan Ayı Bitenler..

Nisan alışverişlerinden sonra sıra geldi bitenler yazısına, bu ay yine iyi bir performans sergilediğim için hayatımdan memnunum. Özellikle cilt bakımı konusunda çok düzenli ve  oldukça iyi gidiyorum. Sürekli yeni ürünler eklenmese maskeler konusunda da iyi gideceğim ama olmuyor pek.  Bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş bu ay.



Ön gösterim..



Sırası ile Flormar'ın eski bir koleksiyonuna ait tonik, kullandım bitti artık yok sanırım. Loreal miselar su, bunu fırça temizlemek için alıyorum. Aslında herhangi bir misel su da olur fırçalar için ama geçen aldığımda sanırım en ucuzu buydu, yine ucuz bulursam alırım ama makyaj için pek beğenmedim yani bunu. Isana makyaj temizleme sütü, bu da fena değil ama her şeyi bitirdikten sonra sanırım yine Bebak acıbadem sütüne döneceğim, en iyisi oydu bence.


Isana ve Gratis'den aldığım sıvı sabunlar. Isana markasının sabunlarını seviyorum ve stokum çok fazla şu anda ama yeni çeşidini görürsem alırım yine de. Oriflame volume boost şampuan, hacim konusunda yarı etkili diyeyim ben ama yine de severek kullandım, yine indirim görürsem alabilirim bu şampuanı. 


Cyrene vücut losyonu, sanırım bit etkinlikte gelmişti her gün duştan sonra sürerek bitirdim. Cyrene ürünlerini sevmekle birlikte fiyatları çok arttığı için almıyorum artık. Favorilerimden La Roche Posay termal su, stok sağlam. Nivea lip balmlar, ne kadar balm denesem de bunların yerini tutmuyor bence. Nivea göz kremi, çok büyük bir etki görmedim yeni ürün denerim bunun yerine daha iyi. 


Make up Revolution makyaj sabitleme spreyi, kışın bile çok başarılı bulmadım bunu, yazın hiç olmayacaktı neyse ki bitti. Gönlümün efendisi, favori fondötenlerimden WW Photofocuscum bitti. Artık seneye kışa yenilerim diye düşünüyorum ama mutlaka alacağım.  Cyrene renkli nemlendirici, bundan da memnunum bir tane daha yedeğim var ama bitince yukarıda bahsettiğim sebepten dolayı almayacağım.  Isana aseton, bir Benri koyu renk ojeler için olan değil ama idare eder. Kuruyan bir Essence oje, direk çöpe gitti.


Yaz ayları için en sevdiğim Crystal deodorant, kokusu olmadığı ve aliminyum içermediği için seviyorum bunu. Sephora maske, bir seferden bir şey anlaşılamıyor tabi. Procsin deneme boyu maskeler, bazıları hakkında gerçekten fikrim oluşamadı ama elimde tam boy olan maskeler ve diğer ürünlerin yazıları gelecek. 


Son olarak ülkemizden giden ve benim alışveriş yazımda bahsettiğim Zoya ojelerimi alırken yenilemeyi unuttuğum Qtica tırnak jelim bitti, çok üzgünüm. Yerine ne koyacağımı da bilemiyorum şu an. Mediwell dudak balmı ki bunlardan epey bir stok var elimde, bazı çeşitlerini seviyorum, bu da onlardan biri. Yine eskiyen bir H&M makyaj süngeri, bu süngerlerde bir tuhaflık var. Bazıları çok iyi, kesinlikle bozulmuyor bir şey olmuyor. Bazıları da bunun gibi hemen bozulup, eskiyor. Neyse sağlam olanlarla devam ediyorum. Benri ıslak mendilleri yine fırça temizlemek için kullanıyorum. Makyaj temizlemedim hiç ama fırçaları günlük olarak iyi temizliyor. Dermokil kahve içeren kil maskesi, bunu beğendin aslında ama tam boy bir maske daha almak istemiyorum o nedenle bekleyecek. Yeni denediğim Isana 7 günlük nem kürü, bu kapsüller iyi, daha önce de denemiştim arada alıp kullanmak iyi oluyor. Bu 7 günlük nem kürünü de özellikle kuru ciltlere tavsiye edebilirim.

Bu ay da fena geçmemiş değil mi, önümüzdeki ay için elimde bitmeye yüz tutan çok ürün var bomba gibi bir yazı gelecek diyorum şimdiden.
Sevgiler.


30 yorum:

  1. Isana ürünlerini en çok sende görüyorum galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer olabilir yeni ürün gördükçe alıyorum sanırım .-))

      Sil
  2. bir ayda ne kadar çok ürün bitmiş,tebrik ederim cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @öznurözdemir düzenli kullanmanın ödülü diyelim .-))teşekkürler..

      Sil
  3. Wetnwild'ın fondötenini sevmeyen yok sanırım. Bir ben almadım galiba. Aslında çok merak ediyorum. Ama hep almayı unutuyorum. Şimdi gördüğüm iyi oldu yine aklıma geldi. En kısa zamanda mutlaka alacağım. Umarım tekrar unutmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @semrasavaş hazır gratiste anneler günü indirimi başlamışken unutma bu sefer .-)))

      Sil
  4. Oldukça başarılı bir ay olmuş abla. Crytal deodorantı bende severek kullanıyorum bitirdim ve yenileyeceğim. Cyrene konusunda da kesinlikle katılıyorum fiyat politikası ve müşteri ilişkileri tamamen birden değişti. LRP termal suyu yaz aylarında spordan, sahildeyken ya da epilasyondan sonra kullanmayı seviyorum. Gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş teşekkürler .-)) evet müşteri ilişkileri sorunsalını unutmuşum bak o konuda da hiç iyi değiller.. yazın termal su gibisi yok doğru söylüyorsun .-))

      Sil
  5. loreal micellar suyu merak etmiştim alabilirim diye düşünüyordum bu yorumunuzdan sonra alacağımı düşünmüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik daha iyi misel sular varken almam ben de bir daha ...

      Sil
  6. Ne güzel şeyler bitirmişsin. Hepsi merak ettiklerimdendi. Gelecek ayı bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülünmakyajdeneyimleri gelecek ay gerçek bir bomba olacak Ayşegülcüm :-))

      Sil
  7. Bitenler ve çöpe gidenler olunca kendimi rahatlamış hissediyorum, yeni ürünlere başlamak mutluluk veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım aynen ben de öyle hele yazısını yazıp çöpe yollayınca çok mutlu oluyorum :-))

      Sil
  8. Cyrene gerçekten fiyat konusunda coştu, yoksa çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgintakunyacıoğlu evet ben de öyle :-/

      Sil
  9. Essence ürünlerini cok severim ama ojelerinden memnun kalamadim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya aa niye ki klasik jel oje serisi iyidir halbuki..

      Sil
  10. Çok başarılı bir bitenler olmuş yine, kıskanmış olabilirim azıcık ;)) Crystal roll on sanıldığı gibi doğal değil ne yazık ki. İçeriğinde bulunan Potasyum Alum da bir çeşit alüminyum tuzu. Blogda bu ürünün yazısı var ama daha ayrıntılı bir yazı yazmayı planlıyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan aa hiç bilmiyordum bak bunu öyleyse bir daha almam tabi kesinlikle blog yazını görmedim ben herhalde bakacağım hemen..

      Sil
  11. İrem Wetn Wild bende çok parlama yaptı ne yazık ki.Bir kaç kez daha deneyip elden çıkaracağım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin hahaha bana doğru çıkar elinden ....

      Sil
  12. Ben de çoğu misel suyu fırça temizlemek için kullanıyorum; hatta içine bir kaç damla da tea tree oil damlatıyorum dezenfeksiyon için :) Revolution sprey bence de kötüydü. Cyrene'in o renkli nemlendiricisinin açık rengini almıştım, aman allahım bir felaket. Ama koyu rengini herkes çok seviyor. Açık olanın yanından bile geçmeyind erim :) Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler canım .-)) cyrene'nin açık rengi nasıl bilmiyorum iyi ki bunlar denk gelmiş o zaman bana diyeyim.. tea tree oil tavsiyesini deneyeceğim bakalım... sevgiler..

      Sil
  13. Isana sabunları bende seviyorum ve her gittiğimde alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet yeni gördükçe dayanamıyorum ben de..:-))

      Sil
  14. baya ürün bitmiş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  15. ısana'nın bu kapsul olanlarından değil de minik şişede ki nem serumundan alacağım sanırım. Cildimin kuruluğu ile başım dertte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik nem serumunu ben de denemek istiyorum ama yazın çok verim alamam kışa doğru denerim artık...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...