4 Ocak 2018

2017 Yılı Makyaj Favorileri...

Aslında fark ettim ki blogda çok sık favoriler yazısı yazmamışım, çok nadirdir böyle bir yazı ama 2017 yılının bir makyaj favorileri olacaktı tabi. Önce her gruptan birer ürün seçtiğim toplu makyaj favorileri ve daha sonra da her gruptan seçtiklerimi ayrı ayrı göstereceğim. Bakalım siz de beğenecek misiniz.?

Grup fotoğrafı, tabi ki palet ve aydınlatıcı tek tek seçtiğim zaman bu sene çok severek alıp kullandığım ve verdiğim paraya acımadığım Jeffree Star Cosmetics Androgny palet ve uzaydan görülen   King Tut aydınlatıcı var ilk sırada. Likit ruj olarak tabi ki yapısına bayıldığım Flormar silk mat serisi toplu olarak var. Lip topper veya tek başına kullanmak için yılbaşı gecesi de tek başına kullandığım Pastel lip topper pink star'ı seçtim. Fırça olarak bu senenin favorisi H&M'in muadilleri Aliexpress'de de bulunan tombik fondöten fırçası geliyor. Ben bu fırçayı ilk olarak Temmuz alışverişi yazımda bahsetmiştim daha sonra özellikle ağustos ayında fırça tam patlama yapmıştı. Bir baktım herkes bunu tavsiye etmeye başlamış bir anda. Yılın parfümü uzun zamandır istediğim Estee Lauder Modern Muse oldu. Fondöten olarak Max Factor Healty Skin Harmony bu senenin favorisi. Kontur pudrası olarak Flormar'ın City of Stars koleksiyonundaki paleti seçiyorum. Renkleri tam bana uygun ve güzel ve oldukça da pigmentli. Oje olarak genelde H&M ojeler tek olarak seçmek gerekirse de H&M cinnamon spark'ı seçiyorum. Allık olarak ise yılın son haftasında aldığım ama kullanmalara doyamadığım Kiko Milano Arctic Holiday koleksiyonundan 02 numaralı Dreaming Coral rengini seçtim. 



Makyaj malzemelerini gruplara ayırıp, içlerinden bir kaç tane seçersek ilk olarak far paletleri tabi ki başta Jeffree Androgny var. İkinci olarak The Balm Nude Beach palet ve her zaman için favorim Wet n Wild Comfort Zone palet var. Bu sene bir de Kadıköy'den Violet Voss çakması bir palet almıştım hatırlarsanız ki o palet de muhteşem çıktı ve favorilerim içinde yer alıyor.


Aydınlatıcı paletleri olarak tabi senenin ilk göz ağrısı Sleek Solstice, NYX Strobe Genius ve H&M'in mini aydınlatıcı paletini seçmiş bulunuyorum.


Allık olarak Kiko'ya ek olarak yılın çoğunda zevkle kullandığım Milani Luminoso, Physcians Formula muru muru, Essence ve NYX'in  ombre allıklarını sayabilirim. 


Tekli aydınlatıcılarda Jeffree Star King Tut'a ek olarak tabi ki drugstore gözdemiz WetnWild'ın precious petals aydınlatıcısı ve Mac soft&gentle vardı bu sene. 


Fondöten favorilerim, Max Factor'e ek olarak wetnwild photofocus ve Pretty by Flormar cover up oldu. WW fondöten bana göre bütün drugstore fondötenleri içinde en iyisidir. Flormar'ın Gratis'e özel Pretty by Flormar serisinin cover up fondöteni de bütün beklentilerimi aşarak beni çok şaşırttı. Yazısını yakında yazacağım ama oldukça beğendim kendisini.


Max Factor healty skin harmony..


Jeffree Star king tut..


Kiko Milano dreaming coral..

Umarım benim 2017 makyaj favorilerimi zevkle okumuş ve beğenmişsinizdir. Sizin favorileriniz neydi bu sene?
Sevgiler..




50 yorum:

  1. o aydınlatıcın ve allığına hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer çok güzeller Ümrancım değil mi :-))=

      Sil
  2. harika seçimler canım Jeffree Star king tut aydınlatıcıya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü harika bir şey o :-))

      Sil
  3. Farların renkleri tam benlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyazbegonvil seçmiş de yapmış Jeffree :-)))

      Sil
  4. Pek çok ortak favorimiz varmış.Nyx aydınlatıcı paleti ve milani allık benim listemin de en başlarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin Filizcim senin de favorilerini merak ediyorum yaz lütfen .-))

      Sil
  5. hepsi gerçekten güzel ürünler,dediğin gibi bu bir fırça patlaması oldu gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez değil mi aniden ünlü oldu fırça .-)))

      Sil
  6. Uzaydan görülen ürünlere bayılırım :)))))) Bir de makyaj ürünlerinde her rengi kullanabilenlere :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden :-))) ben de öyle ne kadar parlak o kadar iyi..

      Sil
  7. Wet n wild petal aydınlatıcı deyince sen geliyorsun aklıma 😊 indirimde almayı unutmuşum. Kikonun allığı da neymiş öyle 😍 bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam :-))) valla Kiko'yu bulursan kaçırma diyeceğim ...

      Sil
  8. Genelde çok tatlı renkler. Keyifle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
  9. Birçoğu benimde favorim :) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegül teşekkürler canikom öperim çok :-))

      Sil
  10. Sleek aydınlatıcı palet benim için tüm zamanların favorileri arasında olacak sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet benim de öyle :-))

      Sil
  11. Hepsi şahaneler İrem’cim😍 Yazıya doyamadım resmen☺️ Kiko allığa ben de bayılmıştım, gerçekten çok güzel. Hepsini güle güle kullan, çok sevgiler❤️💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler Blanacım çok mutlu oldum beğenmene çok öpüyorum sevgiler :-))

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. @lerzankara değil mi bence de öyle :-))

      Sil
  13. heeey saoool bak bu yazın faydalı işteee :)

    YanıtlaSil
  14. 2017'de bol bol ışıldadık🙂 2018 favorileri bakalım neler olacak😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum şimdilik ışıldamaya devam gibi görünüyor bakalım :-)))

      Sil
  15. Hepsi birbirinden zevkli ve benim olsun denilen ürünler canım :)

    YanıtlaSil
  16. Hepsi de harika seçimler hele ki far paletine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslolangüzellik o şahane bir şey zaten ben de çok seviyorum :-))

      Sil
  17. Kiko allığı merak ediyordum. Sanırım elimdekiler bitene kadar kozmetik ürünü almama sözümü yeni yılın ilk haftasında bozacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @masum inciler şu anda tam da indirim var bozabilirsin yani :-)))

      Sil
  18. Hepsi de güzel, güle güle kullan. :))

    YanıtlaSil
  19. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet rengi pek hoş :-))

      Sil
  20. hepsi muhtesem görünüyor iyi günlerde kullan İremcim:)

    YanıtlaSil
  21. Ben kadinligin yüzkarasiyim bir yil boyunca cok az makyaj malzemesi bitiririm 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya :-))) yok canım makyaj malzemesi zaten o kadar az bitiyor ki normaldir..

      Sil
  22. Bütün hepsi güzel benim de içinde favorilerim mevcut tabi :)

    Sevgiler
    Ebru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico :-))) seninkileri de okuyalım o zaman Ebrucum..

      Sil
  23. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...