25 Ocak 2017

NYX Pink The Town Allık..

Daha önce bahsettiğim NYX Rose Gold allığıma kardeş geldi. NYX Türkiye ekibi tarafından online satış sitesinin açılmasını kutlamak için düzenlenen #NYXified gecesinin sonunda NYX Türkiye'nin bizlere hediyelerinden biri de bu tatlı mat pembe ama içinde mercan rengi tonlar bulunduran NYX Pink the Town allık oldu.
NYX  Pink The Town Allık

Allığın özellikle Rose Gold ile aynı, çok şirin bir ambalajı, tozutmayan bir yapısı ve iyi bir pigmenti var. Kalıcılığı da fena değil. beni bir iş günü idare ediyor.

NYX  Pink The Town Allık

İçeriğini çok temiz değilden" hiç fena değil"'e değiştiriyorum. Ayrıca marka cruety free yani hayvan dostu.
Fiyatı da 20.95 TL. gibi oldukça uygun olduğu için bu seriden başka allıklara da bakarım gibi geliyor bana.

Şu anda seriden gözüme kestiğim ve en beğendim renkler Bitten ve Bronzed renkleri oldu, bakalım mağazaya gidip denemem lazım. İhtiyacınız varsa NYX'in bu tatlı allıklarına mutlaka bakın derim, hatta ihtiyacınız yoksa da bakabilirsiniz benim gibi.
Sevgiler..

43 yorum:

  1. Bu aralar ben de allıklara takmış durumdayım, mutlaka bakıcam bu markaya da, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet benim de allık-aydınlatıcı aşkım son sürat devam ediyor :-)) teşekkürler..

      Sil
  2. Çok sevdim rengini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuğbagünse evet çok tatlı bir renk :-))

      Sil
  3. Ben mağazaya gittiğimde rose gold allığı aramış ama bulamamıştım😥 Bu allıkların hem ambalajları hem renkleri çok güzel... Benim de aklımda bir kaç rengi var🙈 Allah sonumuzu hayır etsin diyorum😃 Güle güle kullan İrem'cim, sevgiler...❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet bir ara mağazada baya bir eksik vardı umarım tamamlanmıştır da bulabiliriz canım .-)) teşekkürler öpüyorum..

      Sil
  4. Rengi çok hoş, kalıcılık da iyiyse fiyatı zaten güzel, alınır bu allık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak evet hatta fiyat daha da uygundu ama bu dolar artışı yüzünden zam gelmiş maalesef..:-(

      Sil
  5. Mağaza ve online stoğu tamamlanmış diye gördüm ben. Rose Gold benimde aklımda. İhtiyacım var mı hayır ama alacak mıyım tabiki evet :D Güle güle kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisanuristanbullu evet ben de isntastoryde gördüm baya bir stok yapılmış sanırım.. teşekkürler :-))

      Sil
  6. Fiyatı gerçekten uygunmuş markaya göre.. Hem ambalajı hemde renklerin pigmentleri çok hoş, gördüğüm kadarıyla diğer renkleri de cidden güzel. Güzel günlerde kullan dilerim :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet harika renkler var gerçekten seride .. teşekkür ederim.. :-))

      Sil
  7. Rengi gerçekten çok güzelmiş güzel günlerde kullanın 😊

    YanıtlaSil
  8. Iyi günlerde kullan 😊

    YanıtlaSil
  9. Bence içeriği fena değil İrem ya, mesela pek kişiye alerji yapan Talc yok... BU rengi de çok hoşmuş; bende de Amber var. Bayılıyorum resmen! Fakat şu Bitten ve Bronzed renklerini merak ettim, bir bakacağım! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik sen bu içerik konusunda uzmansın Başakcım değiştireceğim yazıyı :-))) amberi de beğendim ama o renkler daha güzel geldi gözüme mağazada kanlı canlı bakmam lazım bir :-)) sevgiler canım..

      Sil
  10. markaya söz yok renkte müthiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet NYX'den denediğim ürünlerden genelde memnun kaldım ben de o yüzden seviyorum :-))

      Sil
  11. İremcim, renk çok güzel görünüyor, Blanayla gittiğimizde ya tester yoktu ya ürün yoktu, stoklar yenilenmişse gitmek şart oldu! Insan eli boş çıkamıyor mağazadan :)
    Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight :-))) aynen öyle ben de her gittiğimde bir ruj olsun mutlaka alıyorum şimdi yeni paletleri bekliyorum onlar gelsin hemen atacağım kendimi mağazaya.. sevgiler canım..

      Sil
  12. allik harika görünüyor :) NYX ürünleri simdiye kadar benide hic yaniltmadi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @papatyablog evet 1-2 ürün hariç memnun kalmadığım olmadı diyebilirim ben de..

      Sil
  13. benim paketimden de Amber rengi çıkmıştı. Sonra mağazaya gittiğimizde Rose Gold'a aşık olup hemen aldım. Çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ay o rose gold'a aşık olunmaz mı Nilgün güle güle kullan :-))) öpüyorum...

      Sil
  14. Renk nefis, bir de sitede stoklar tam olsa da Nyx ile tanışsak (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası stok durumu fena değil galiba şu anda..

      Sil
  15. Harika bir renk :) Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  16. Çok seviyorum bu renkleri. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler canım .-))

      Sil
  17. Nyx in hangi ürününü görsem hoşuma gidiyor. Bir bende far paleti vardı. O kötüydü sanırım 😑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam hangi palet minik 4'lü var o mu?

      Sil
    2. 10 li olan. Çoook eskiden yazmıştım

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi ay hem de nasıl pembe pembe :-)

      Sil
  19. Rengi harikaymis <3 Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...