24 Ocak 2013

Bir Alışveriş Cenneti Olarak Kadıköy Çilek Sokak..

Bugün size çok sık alışveriş yaptığım bir yerden, Kadıköy Çilek Sokak'dan bahsetmek istiyorum. Belki bazılarınız biliyordur, İstanbul Anadolu Yakası, Kadıköy'de boğa tabir edilen meydanın hemen dibinde, eski Salı Pazarının da kurulduğu sokağın adı Çilek Sokak. Burada hemen hemen ne ararsanız bulmanız mümkündür. Tabi çok lüks bir ortam veya çok muhteşem ürünler beklemeyin. Ama bu döküntü gibi görülen ürünlerin içinden ara sıra çok güzel ürünler çıkabiliyor, sadece dikkatli bakmak lazım. Ayrıca burada Zara, Mango, Topshop, Bershka gibi mağazaların orijinal ürünlerini 1/3 fiyatına bulmak veya ürünün neredeyse bire bir kopyasına rastlamak da mümkün. Bildiğim kadarıyla bütün bu markalar ürünlerini zaten Türkiye'de üretiyorlar, dolayısı ile üzerinde en ufacık bir defo olan veya sipariş fazlası gelen bütün ürünler sanırım bu şekilde iç piyasaya veriliyor, tam olarak çözebilmiş değilim. Bunun dışında kozmetik ve bijuteri olarak da pek çok değişik ürün mevcut.

Kadıköy Çilek Sokak


 Şu sol üstteki kamuflaj desenli ceket Topshop etiketli, ürün hala mağazada 150 TL. üstü bir fiyata satılıyor ve indirime de girmedi ama bu ceket burada 40 TL. Hemen onun yanındaki yine kamuflaj desenli pantolon bu sezon Zara'da vardı, hala da var. İndirimde 79 mu 69 mu öyle bişeye düştü galiba, ben bunu 30 TL.'ye aldım. 
Sağ alttaki deri görünümlü eteği Kim Kardashian'ı bilenler hatırlayacaktır, çok sık böyle modeller giyer kendisi.

Kadıköy Çilek Sokak
 Ceketler, kabanlar, taytlar.. Ojelerin hepsi 1 TL.

Kadıköy Çilek Sokak
 Bu sene her yerde satılan kurukafa taytlar.  Sağ alttaki gömlek Berhka etiketli, 20 ya da 25 TL. etiketli olması lazım.

Kadıköy Çilek Sokak
Her yerde 60-80 TL. arası hatta daha fazla olan kot gömlekler burada 30 TL. ve çanta bolluğunu da görüyorsunuz, yine sağ üstte Alexander Mc. Queen stili bir çanta bile var.

Buraya gidip etrafı karıştırmak, bir şey almasan bile bakmak gerçekten çok eğlenceli. Bütün bu hengamede gerçekten de çok güzel şeyler bulup almak mümkün oluyor. Hele şimdi her yer gibi buradaki mağazalar da indirimdeler ki zaten makul fiyatlar üzerinden bir de indirim çok iyi oluyor. Sizin de yolunuz düşerse mutlaka uğrayın, bakın, boş çıkmazsınız diyorum.
Sevgiler..

27 yorum:

  1. Ojeler 1 lira mı!!Keşke İstanbulda otursam diyorum böyle postları okudukça ahh ahh :)

    YanıtlaSil
  2. @süslüvepembedünyam.. keşke istanbulda olsanız da hep birlikte bir alışveriş turu yapsak. :-))

    YanıtlaSil
  3. Ahh keşke harika olurdu eminim :).

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır gitmiyordum, yarın o taraflara düşecek yolum, bir uğrayayım :)

    YanıtlaSil
  5. @sevdas. ben de haftaya uğrarım yine bu hafta sonu işim olacak ...

    YanıtlaSil
  6. adını bilmiyordum sokağın ama istanbula geldiğimde çanta alışverişi yaptığım bir yer benim de. sonra herkes hayran kalıyor çantalara:)
    bir dahaki sefere giysilere de bakarım.

    YanıtlaSil
  7. @myownprivatenonsense.. ne kadar değişik şeyler var değilmi bakmayı, seçmeyi bilirsen.. güle güle kullan çantalarını..

    YanıtlaSil
  8. İstanbul a gitme planlarım var. Kesinlikle uğramam lazım buraya.

    YanıtlaSil
  9. Benim o oje tezgahında Golden Rose 16 Nolu oje arama hikayem varki fotografi görünce tekrar hatırladım :)) sonuc= tabiki bulamadım
    salı pazarı taşınmadan daha civcivli bir sokakti burası ama yinede guzel tabi... Aldıklarını Güle güle kullan Audreycim

    YanıtlaSil
  10. aynen ben de istanbul da olmak istiyorum. Offff çok güzeller ama :(

    YanıtlaSil
  11. deri eteği gözüme kestirdim gidip alıcam kesin:D

    YanıtlaSil
  12. @nilsulinindünyası.. geldiğinde mutlaka uğramaya çalış..
    @gülbeşeker..şans işte bazen de çok aradığım birşey ya da hiç ummadığım bir şey çıkabiliyor.. teşekkürler..
    @aslıhan.. herkes İstanbula gelsin..:-))
    @liu.. ben de kesmiyor değilim yani onu 20-25 bişey olması lazım..

    YanıtlaSil
  13. ha bu arada unuttum o eteklerin falan olduğu mağazanın adı Erşan.. gidip bakmak isteyenlere bilgi olsun..

    YanıtlaSil
  14. İstanbul'a gittiğimde mutlaka gideceğim.Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalmedyacafe mutlaka gidin derim ben çok ilginç bir yerdir..

      Sil
  15. Her gün açık mi bu çilek sokak bende yarın gidicegim de

    YanıtlaSil
  16. Cilek sokak dediğimiz yer her gun acik mi acaba yarın gitmem gerekiyor mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmanurhayriye orası bir sokak normal bir sokak yani mağazalar da her gün açık..

      Sil
  17. Merhaba :)

    Öncelikle bu güzel blogu hazırladığınız için tebrik ediyoruz sizi :)

    Blog tutan arkadaşlarımıza akılda kalır daha iyi bir adres sunabilmek için domain sponsorluğu yapmaktayız.

    Eğer siz de creamive.blogspot.com.tr'den ziyade www.creamive.com gibi bir adres üzerinden yayın yapmak isterseniz, bizlere https://www.creamive.com/ sitemizden ulaşabilirsiniz.

    Bloglamaya devam etmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog iyi alışverişler :-)))

      Sil
  19. Hala var değil mi o yer?İstanbula geldiğimde bir uğrayayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi olmaz mı eskisinden daha da fazla şey var hatta :-))

      Sil
  20. Çilek sokaktaki mağazalar pazar günü de açık mı????? Bugün gitmek istiyorum da...

    YanıtlaSil
  21. Çilek sokaktaki mağazalar pazar günü de açık mı????? Bugün gitmek istiyorum da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dilarayetkin pazar günü yoruma cevap veremedim çünkü bakmıyorum o gün maillerime ama Çilek sokak haftanın 7 günü açık ...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...