Sedes Holding bünyesinde
faaliyet gösteren yüzde 100 Türk sermayeli Gratis, ‘iş dünyasının Oscar’ları’
olarak nitelendirilen Uluslararası Stevie Ödülleri'nde, 2 gümüş, 1 bronz olmak
üzere finale kaldığı 3 ayrı kategoride uluslararası arenada söz sahibi
markaları geride bırakarak toplam 3 ödül aldı.
Gratis, ‘Satış alanında en
iyi teknoloji kullanımı’ ve ‘Yılın talep oluşturma programı’ kategorilerinde
gümüş, ‘Satış alanında inovasyon’ kategorisinde ise bronz ödülün sahibi oldu. Gratis,
iş dünyasının küresel ölçekteki en büyük
ödüllerinden biri olan ‘Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri (Stevie
Awards for Sales & Customer Service) ile sektöründe bir ilke daha imza
atarak uluslararası arenada da başarısını tescilledi.
ABD'nin Las
Vegas şehrinde düzenlenen törende ödülleri Stevie yetkililerinin elinden alan Gratis CEO’su Bahadır Özbek, Gratis’in Türkiye’de
kendi sektörü kapsamında Uluslararası Stevie Ödülü’nü alan ilk marka olduğunu
söyledi. Bahadır Özbek, 59 kategoride 2 bin 100’den fazla adayın yarıştığı
organizasyonda 3 farklı ödüle layık görülen Gratis Kart sadakat kart
programının hızla 3 milyon üyeyi aştığını söyledi.
Özbek, “Stratejilerimizi
müşteri odaklı geliştirmemizin en önemli göstergesi, Gratis Kart kullanan
müşterilerimizin satın alma eğilimlerine göre tasarladığımız 2 binden fazla
segment bazlı kampanya oldu. Bu kampanyalarımız yarattığı müşteri
memnuniyetinin yanı sıra bize bu ödül başarısını getirdi. Başarımızı ödülle
taçlandırmış olmaktan gurur duyuyoruz. Bu ödül, müşterilerini tanıyan ve onlara
göre şekillenen bir marka olarak doğru yolda ilerlediğimizin kanıtıdır.
Teknoloji ile bütünleştirdiğimiz sadakat kart programımız ile şu an 57 ilde 316
mağazamız ile 3 milyonu aşkın tüketiciye dokunuyoruz. Kişisel bakım sektöründe bir
ilke imza atarak hayata geçirdiğimiz Gratis Kart’ın 2 yıla yakın bir sürede bu
üye sayısına erişmesi ve sayının hız kesmeden artıyor olması bizi motive
ediyor” şeklinde konuştu. Bahadır Özbek
sözlerini Gratis Kart teknoloji uygulamalarında birlikte çalıştığı Extra Bilgi Çözümleri CEO’su İrem Tüzünalper’e teşekkür ederek
sonlandırdı.
Kişinin alışveriş
eğilimlerine göre kişiye özel kampanyalar sunan Gratis Kart aynı zamanda
kampanyalar ile kazandığı puanlarla avantajlı alışveriş fırsatı yaratıyor. Her
bir Gratis Kart sahibi, web sitesinde ve mobil uygulama üzerinde oluşturulan
özel sayfalarda geçmiş alışverişleri takip etme ve yapılacak alışverişleri
planlama şansına sahip oluyor. Müşterilerin Gratis’i sürekli takip etmesini
sağlayan kampanyalar ise yine web sitesi, mobil uygulama ve sosyal medya üzerinden
anlık olarak takip edilebiliyor.
*Basın Bültenidir.
vaaya gratis :D
YanıtlaSil@denizderin bir Türk firması olması nedeni ile gurur verici :-))
SilBirşey itiraf etmeliyim :D Gratisin Türk firması olduğunu bilmiyordum :) (isminden dolayı olabilir ) Şimdiye kadar kozmetik alışverişlerimi hep gratisten gerçekleştiriyorum diyebilirim :)
Sil@beyazbegonvil ben de önce bilmiyordum sonra araştırma yapınca gördüm ki Türkmüş :-))
Siltürk firması olduğunu hiç bilmiyordum
YanıtlaSilbilgiler için teşekkürler
Büyük kızımın hiç çıkmadığı bir yer
@belginbinici evet Türk firması :-)) benim de o konuda tercihim gratis o konuda türk firması olduğu için
SilGerçekten çok gurur verici paylaşımlarını severek okuyorum :)) Mutlu günler
YanıtlaSil@gözdeninbloggünlüğü çok teşekkür ederim :-)))
SilGüzel başarı...
YanıtlaSil@saadetuslu evet gerçekten de öyle .-)
SilTebrik ederim Gratisi,yolunda da başarılar :)
YanıtlaSil@sosyalannem başarılarının devamını diliyoruz hepimiz .-))
Sil