Barcelona, 5 Eylül 2014 -. Tiendeo, tüm katalogları ve haftalık
fırsatları içeren web sitesini ve uygulamasını faaliyete geçirdi. 2011 yılında
İspanya’da başlatılan girişimin başarılı olmasıyla, 2012 yılında uluslararası
genişlemeye karar verildi. Türkiye, Portekiz, Şili, Çin ve Rusya’da son yapılan
açılışlar ile Tiendeo, an itibariyle 17 ülkede mevcut durumda.
tiendeo |
Tiendeo’nun
kullanımı çok kolay: bu platformda kullanıcıya en yakın noktalardaki tüm
fırsatlar ve mevcut kuponlar sunulur. Tüketiciler aynı zamanda ürün de
aratabilirler. Örneğin, ‘akıllı telefon’ kelimeleri aratıldığında tüm akıllı
telefon fırsatlarını içeren kataloglar listelenir. Ayrıca kullanıcı, haritalar
sayesinde kendisine en yakın mağaza ya da market konumunu görebilir. Tiendeo,
katalog, kupon ve fırsatları güncel olmalarına, uzaklıklarına ve kategorilerine
(süpermarket, moda, mobilya) göre
sınıflandırarak gösterir. Tiendeo’nun bildirim sistemi sayesinde kullanıcılar,
favori mağaza, ürün ve katalogları ile ilgili gelişmelerden haberdar edilirler.
“Son bir ay içinde Tiendeo uygulaması,
arka arkaya 10 günden fazla süre boyunca, Şili, Meksika, Peru, arjantin, Kolombiya ve Brezilya’da Google Play’de birinci sıraya yerleşti. ” diyor Tiendeo CEO’su
Eva Martin. Şimdiki hedeflerinin ‘aynı başarıyı Türkiye’de de elde etmek’
olduğunun altını çiziyor.
Martin’e
göre, 17 ülkede faaliyet gösteren, aylık 17.000 kataloğu okunan Tiendeo’nun
uygulamasını, halihazırda 2,000,000 tüketici indirdi. Ayrıca uygulama, AppCierta
Girişimcilik Ruhu 2013 ödülünü, TAB Innovation 2013 en iyi tablet uygulaması
ödülünü ve en iyi Bireysel App Girişimci 2020 ve Yeni Teknolojiler 2013 ödülünü
de aldı.
*Basın Bültenidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder