Dünyanın en büyük
tüketici kitlesi ve ailenin satın alma kararını veren etken kişisi
kadınlar…
Evden otomobile,
mobilyadan kıyafete kadar karar aslında onların ve onların 2000 yılı sonrası
doğmuş internet çağı çocuklarının: Onlar “Z Kuşağı
Çocukları”
Doğuştan edindikleri alışkanlıkla gördükleri her ekranın üzerine parmaklarını
sürterek değişiklik yapmayı bekleyen, youtube ve diğer mobil tv çözümlerinden
dan çizgi film seyreden, fizy ve benzeri müzik kanallarından ninni dinleyen
çocuklar ve onların anneleri: Onlar ise bir kolunda çocuklar diğer
kolunda cep telefonları, tabletleri, mini pc’leri ve akıllı telefonları ile
gezen “Z Kuşağının Anneleri”
Çocuğu yürümeye başladığında internet üzerinden paylaşan, ilk adımı, ilk
gülüşü, ilk taklayı ve ilk kelimeyi görmenin sevinci ile çocuğunun tüm kilometre
taşlarını dünya ile paylaşan yeni anneler…
MOM-Z 2012 geleneksel olmaktan çıkan yeni yollar arayarak Z Kuşağı
Annelerine ulaşmak isteyen tüm pazarlama ve buna destek olan dijital oyuncuların
içinde olması gerek bir platform.
Yeni anneler ve onlara ulaşmak isteyen ürün ve hizmetlerin bir arada olmasını
sağlayacak olan, bilgi paylaşan, hizmet sunan, sağlayacağı network ve
entegrasyon ile yeni nesil iş yapma biçimlerini update eden, amatörden
profesyonele herkesin bir arada olmasını sağlayacak, sözünü söyleyeceği,
iletişim kuracağı, başarının alkışlanacağı, dünyaya örnek gösterilecek işlerin
konuşulacağı bir yeni paylaşım alanı.
12 Eylül 2012 tarihinde Haliç Kongre Merkezinde Bilişim Zirvesinin Next Step
etkinliği olarak gerçekleşecek olan MOM-Z 2012 Summit sizleri bir arada olmaya,
network oluşturmaya, birlikte iş yapmaya, bilgi ve deneyim paylaşmaya, öğrenmeye
ve oyun oynamaya bekliyor!
Tıklayın Davetiyenizi hemen alın..!!!!!
Konuşmacılar hakkında bilgi almak ve programı incelemek için lütfen tıklayınız:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder