6 Ağustos 2012

Alışveriş #volume1

Tatilde 10 gün kadar yazlıkta kalıp, hiç para harcamadıktan sonra, İstanbul'a döndüğüm ilk gün resmen kendimi aştım. Hatta izinli geçirdiğim 5 gün sürekli alışveriş yaptım da diyebilirim. Şimdi aldıklarımı sırayla yazacağım. Önce takı alışverişim. 

Bershka'dan sanırım 12 TL. gibi bir fiyata aldım. 

Bu cicilerin hepsi Erenköy pazarından ve tanesi 10 TL. 


Kurukafalı yüzük pazardan 10 TL. diğer yüzük yine Bershka'dan sanırım 5 TL. gibiydi. 

 Pazardan hem bileklik hem de kolye olabilen bir cici daha, bu da 10 TL.

Pazar cicilerinin hepsi bir arada. 


 Bu küpe ve bileklik de Topshop'dan, tanesi 24.50 TL. ama ikinciye % 50 indirim vardı yani 12 TL.ye geldi bana ikincisi.

 Turuncu bilekliği o kadar çok sevdim ki gidip yeşilini de aldım. Bu resmi yeşili almadan çekmiştim.

Ve en sevdiğim. Bu takıları aldığım hanım benim için özel olarak ayırmış bu yüzüğü sağolsun. Bir tane daha kurukafalı yüzük vardı ayırdıkları arasında, belki bu hafta da onu alırım bilemedim..:-))

Gördüğünüz gibi içimde bir adet alışveriş canavarı yaşıyor ve ne yapsam da o canavar ölmüyor. Şu anda fark ettim ki daha aldığım ve resmini çekmeyi unuttuğum birkaç takım daha var. Neyse onlar da daha sonraki bir yazının konusu olurlar..
Sevgiler..

Tatilde bitirdiğim kitaplar..

Malum tatilde, deniz kenarında veya balkonda veya herhangi bir yerde boş boş yayılıp yatmak olmuyor. O nedenle ben de bol bol kitap okudum. Bütün kış alıp biriktirdiğim 157554538  kitaptan en okumak istediklerimi seçtim ve sırayla okudum.


Dean Koontz en esvdiğim yazarlardan birisi. Ama en iyi kitabı değildi bunu söylemek lazım daha iyi bir sürü kitabını okudum.



Bu kitabı çok beğendim, dünyada çıkan bir vampir virüs salgınından sonra olanları anlatıyor. Ama romantik ve yakışıklı olmayan vampirlerle ilgili bir hikaye ve üçleme olacakmış. Devam kitaplarını heyecanla bekliyorum.


 Grange'ı duymayan yoktur sanırım, kendisi polisiye-gerilim-korku üzerine süper kitaplar yazar. Bu kitabını da çok büyük heyecanla okudum ve çok beğendim. Grange her zamanki gibi dersine çok iyi çalışmış ve çok değişik bir konuyu işlemiş.




İşte yıllar önce okuduğum ve aklımda kalmadığı için tekrar okuduğum en sevdiğim yazar Agatha Christie'nin The Big Four adlı kitabı. Kitap türkçeye çevrilmiştir ama nasıl çevirdiler bilemiyorum, Muhteşem Dörtlü falan olabilir sanırım ama bazen o kadar saçma çeviriler oluyor ki şaşırıp kalıyorum acaba ben mi yanlış biliyorum diye. 

Bu kitapların hepsi de benim favori konuma yani korku-gerilim-süpernatural-polisiye türüne ait. Eğer siz de bu konulardan hoşlanıyorsanız bu kitapları çok seveceksiniz.
Malum önümüzde bir de bayram tatili var, o tatilden de faydalanarak en az 4-5 kitap daha bitirmeyi planlıyorum. Siz son zamanlarda neler okudunuz ve tavsiye edebileceğiniz bir kitap varmı?
Sevgiler...

Günün Ojesi..NY Beauty02

Günaydın. Nihayet ve makesef izinim bitti ve işimin başına döndüm. Tabi işler birikmiş biraz, o nedenle vakit buldukça yazılarımı girmeye başlıyorum. İlk yazımız Pazartesi günü sendromuna uygun güzel bir mavi oje. Markası NY Beauty ve kendilerini küçük bir kozmetik depo gibi bir yerde buldum. Böyle yerlere ara ara gördükçe bakmaya gayret ederim, çünkü ne olacağı ne çıkacağı belli olmuyor. Miktarları az, fiyatları da fazla olmasına rağmen denemek için 2 tane aldım. Bugün de 02 numara maviyi sürdüm. Fırçası küçük olmakla birlikte sürümü kolay ve 2 katta kolayca kapatan bir oje, üstelik de pek çok ojeden daha kısa sürede kurudu. Sanırım fiyatı 8.90 TL. gibiydi. Bir mavi bir de pembe aldığım için yakın zamanda bu markadan başka renk almayı düşünmüyorum. Şimdi görsellerimize bakalım..






Renk çok tatlı, neon gibi de duran bir renk. Bu rengin çok çok benzerleri FlorMar, Golden Rose ve Alix Avien'de de olmasına rağmen biliyorsunuz hepsinin yeri ayrı oluyor. 

                                                             Bu da fırçasının görünümü..

Bu yazıyla başladık bakalım, gün içinde biriken konularda yazmaya devam edeceğim tabi..
Sevgiler..

4 Ağustos 2012

Hafta Sonu Ojesi.. Orly Space Cadet..

Günaydin, normalde hafta sonu yazmayacaktim ama haftaya temiz başlangıç yapmak için bu hafta sonu sürdüğüm ve sevgili Nazli'dan aldığım Orly Space Cadet'i tanıtmak istiyorum. Bu oje daha önce arkadaşımın Gittigidiyordan aldiğı ve benim de kullandığım Star Gazer'a çok benziyor. Ama sanki bu daha parlak bitimli, SG daha mat bitişliydi. Onun dışında sürümü kolay ve çabuk kuruyan bir oje ve aldığım diğer Orly'leri de denemek için sabırsızlanıyorum. Şimdi görsellere bakalım.,
Sevgiler..

3 Ağustos 2012

Tatil Ojesi #volume6

Günaydin.. Bugün tatilimin son günü ve tatil ojeleri serisinin de son yazısı, haftaya biriken pek çok değişik yazı yazacağım.
Son ojemiz sevgili Nazlıcan'ın satışından aldığım 4 ojeden biri olan Zoya İvanka, ayni zamanda benim ilk Zoya ojem. Gerek renk, gerekse sürüm açısindan çok çok iyi olduğunu söyleyebilirim ama kuruma ve kalıcılık açısından muadili olan CG'nin gerisinde yer alır.
Oje içinde gümüş pırıltılar olan yeşil renkte, buna benzer renkleri olan pekçok marka var, yakında bir karşılaştırma yazısı da yazabilirim.
Şimdi görsellere bakalım..
Sevgiler..

2 Ağustos 2012

Tatil Ojesi #volume5

Merhaba, sanırım 3 gündür yazamıyorum ama tatilden dönme, İstanbul'a alışma, programlanan işleri halletme derken perşembe günü geliverdi. Zaten pazartesi de izin bitiyor işe başliyorum. Tatil bitmeden sürdüğüm birkaç ojeyi daha göstereceğim. İlki Golden Rose Holografik oje 102 numara, oje gru renkte ve iki kat sürdüm. Gölgede sürdüğüm için sanki düz renk oje sürmüşüm gibi geldi ama güneşe çıktığınızda ojenin asıl duruşu ortaya çıkıyor. 2 katta şahane duran, sürümü kolay ve tırnakdan da kolayca çıkan bir oje. Şimdi resimleri görelim..
Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...