Tatilde 10 gün kadar yazlıkta kalıp, hiç para harcamadıktan sonra, İstanbul'a döndüğüm ilk gün resmen kendimi aştım. Hatta izinli geçirdiğim 5 gün sürekli alışveriş yaptım da diyebilirim. Şimdi aldıklarımı sırayla yazacağım. Önce takı alışverişim.
Bershka'dan sanırım 12 TL. gibi bir fiyata aldım.
Bu cicilerin hepsi Erenköy pazarından ve tanesi 10 TL.
Kurukafalı yüzük pazardan 10 TL. diğer yüzük yine Bershka'dan sanırım 5 TL. gibiydi.
Pazardan hem bileklik hem de kolye olabilen bir cici daha, bu da 10 TL.
Pazar cicilerinin hepsi bir arada.
Bu küpe ve bileklik de Topshop'dan, tanesi 24.50 TL. ama ikinciye % 50 indirim vardı yani 12 TL.ye geldi bana ikincisi.
Turuncu bilekliği o kadar çok sevdim ki gidip yeşilini de aldım. Bu resmi yeşili almadan çekmiştim.
Ve en sevdiğim. Bu takıları aldığım hanım benim için özel olarak ayırmış bu yüzüğü sağolsun. Bir tane daha kurukafalı yüzük vardı ayırdıkları arasında, belki bu hafta da onu alırım bilemedim..:-))
Gördüğünüz gibi içimde bir adet alışveriş canavarı yaşıyor ve ne yapsam da o canavar ölmüyor. Şu anda fark ettim ki daha aldığım ve resmini çekmeyi unuttuğum birkaç takım daha var. Neyse onlar da daha sonraki bir yazının konusu olurlar..
Sevgiler..








































