19 Temmuz 2017

Yurt Dışı Alışverişte Yeni Bir Site Banggood.com ...

Yurt içi kadar yurt dışı online alışveriş yapmaktan da hoşlanıyorum. Evet çok garanti değil ama ben şimdiye kadar yaptığım alışverişlerde pek hayal kırıklığına uğramadığım için rahat rahat alışveriş yapmaya devam ediyorum. Bu alışverişlerin en büyük özelliği ya da sırrı mı diyeyim fiyat araştırmasını iyi yapmak ve alışveriş yaptığınız sitenin güvenli olması. Yani kargonuz kaybolur veya geri giderse size geri ödeme yapmaları çok önemli. Yakın zamanda fiyatlarını beğendiğim ve oldukça da güvenli bulduğum yeni bir site keşfettim alışveriş için banggood.com ve hemen kendime bir wishlist hazırladım.

banggoodcom


Sitede kıyafetten elektroniğe, makyaj ürünlerinden aksesuarlarına kadar pek çok şey bulabilmek mümkün. Benim ilk isteğim bu minik pembe çanta oldu.  Hem rengi hem de modeli yazın kullanmaya çok uygun bence.
banggoodcom
Bitmeyen fırça aşkım için bu tatlı yeşil renkli makyaj fırçalarını beğendim. Hem renkleri güzel hem de oldukça fonksiyonel olacaklarını düşünüyorum.


banggoodcom

Yine başka bir fırça seti, bu sefer rengarenk unicorn modasına uygun bu renk geçişli, sapları kristal görünümlü bu makyaj fırçası setini beğendim. 3 yüz ve 3 göz fırçasından oluşan bu setin de oldukça kullanışlı olacağını düşünüyorum. 


banggoodcom

Son olarak bu yazın modasına uygun yüksek belli bikini ararken önüme çıkan seçeneklerden bu beyazlı mavili desenli ve ip askılı bikiniyi gözüme kestirdim. 

Sitede bunlardan başka daha pek çok model ve seçenek bulunuyor. Türkiye'ye gönderimleri ücretsiz ve ücretlendirme de Türk Lirası üzerinden yapılıyor. Sanırım bunları almakla başlayıp devamını da getirebilirim siz ne dersiniz?
Sevgiler..








20 yorum:

  1. Ay ben o çantaya bayıldım İrem'cimmm. Filiz'de de gördüm çoook güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır ay evet benziyor ona değil mi pembe daha güzel olur yazın diye düşündüm :-))

      Sil
  2. Ayy çok güzel ürünler ve tl olarak ödeme alınması da bingo olmuşş teşekkürlerr ☺️☺️💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mutluyaşam evet tl olması çok iyi bence de..

      Sil
  3. Çantaya bayıldım. Çanta hastasıyım ama son zamanlarda kendime çanta bulamıyorum. Hemen açıyorum siteyi bakalım. Güvenli olması çok önemli tabiki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kadriye evet her siteye güvenemiyorum ben de o kadar çok var ki böyle ..

      Sil
  4. Çanta ve bikini çok güzel güle güle kullan canım, özellikle çantanın rengine bittim. :))fırçalar da pek cici..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben çok tatlı değil mi hepsi teşekkürler :-))

      Sil
  5. Ayy hepsi ayrı bir güzelmiş, bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifler evet daha da neler var bir de bakamadığım...

      Sil
  6. çantaya bayıldım çok şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burcuipekyılmaz evet ben de en çok onu beğendim..

      Sil
  7. Çanta çok güzel 😍 Bende bu siteye göz atayım o vakit 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme daha da güzelleri var bak bence..

      Sil
  8. Bu site aklımda. Özellikle çantaya bayıldım ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico benim de favorim o :-))

      Sil
  9. Ben firmanin benimle iletisiminden memnun kalmayip siparisimi iptal etmistim umarim sen memnun kalirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya bakalım bir deneyeyim ona göre devamını getirip getirmemeye karar vereceğim..

      Sil
  10. Kedi aşkına! Ben de o çantaya bayıldım İremcim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet canım çok seveceğini tahmin ediyorum :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...